För oss med ma/MF i bagaget från Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fy vad jag lider med dig. Önskar jag kunde spola fram tiden åt dig så du hade detta avklarat och fick sikta framåt nu. Men så dåligt att de låter dig vänta. Jag tycker att du ska ve om att få ligga på sjukhuset under dagen om du nu inte får skrapas utan behöverta cytotec. Du har redan blött mycket och behöver bara få ut det som är kvar ju. Jag vet inte om jag gör fel som berättar min historia för dig nu men känner ändå att jag vill med tanke på att du redanhar blött massor. Jag fick ju cytotec med mig hem vid mitt ma i början av november. Detta resulterade för mig i ambulansfärd, en blodförlust på mellan 1,5-2 liter blid. Fick blodtransfusion med 3 påsar blod. Hb låg på runt 70. Moderkakan satt fast och därför fortsatte jag bara blöda efter cytotecen också. Fick skrapas och då var det ju akut. Just för att de ville att jag skulle ta cytotec. Nu är detta absolut ett undantagsfall men jag kommer aldrig mer våga ta dem hemma. Jag skulleeåda dig att stå på dig om skrapningen. Stora kraftkramar. Finns också här om du vill ventilera. Uppdatera oss