• Maajsan26

Babyplan graviditetstest

Har också äl+8 idag och enligt mig är det här ett positivt test... men jag är lite smårädd att det jäklas med mig och att jag inte alls är gravid :(

• Maajsan26

Tack!!! Jag tog ett test till, Hahah! Så himla otålig! Tycker mig se ett svagt plus...

• Maajsan26
    Cecilie skrev 2017-11-07 23:42:16 följande:

Garanterat positivt Maajsan26! Tog också ett nytt test som var betydligt starkare :D Yeay grattis till oss!!! Visst känns det knäppt att plussa så tidigt?! önskar att man va en sån som ba ooooops jag var visst gravid, och får reda på det i vecka 10 typ. Haha... Våra graviditeter kommer kännas extra lååååånga!

Tjohooo!! Det känns superkonstigt.... men såååå glad! :D jag känner det också, man vill ju inte direkt ringa till mvc än, känns väldigt för tidigt! Ska testa cb digital med veckor i helgen tänkte jag,.. är rädd att testa för tidigt med den och bli besviken nu när jag är glad, haha!
  • Maajsan26
    Cecilie skrev 2017-11-08 07:22:30 följande:

Mitt test var inte starkare idag. Fortfarande positivt men svagt. Hoppas det inte betyder att missfall är på gång :(

Mitt var inte heller starkare idag. Men det är positivt. Också lite skraj :( det känns för bra för att vara sant att plussa första försöket med första barnet....
Svar på tråden Babyplan graviditetstest