• miachr78

Vi som är beräknade i Juli -18!

Johanna79 skrev 2017-11-12 10:51:21 följande:

Hej, jag går in i vecka 6 imorgon. Jag är i en lite annan sits än ni andra. Jag är ensamstående med en 8-årig dotter som jag fick i en tidigare relation. Den här gången har jag inseminerat mig. Är så himla glad över att vara gravid, men som många av er andra är jag orolig för missfall.

Önskar er alla lycka till med era små liv som ni bär på!

Grattis. Är också ensamstående. Har 3 barn sedan tidigare och 2 av dem genom insemination. Denna gången finns det en pappa men han vill inte vara närvarande.
  • miachr78

Plussade tidigare i veckan och har bf 19/7 :) Har 3 barn sedan tidigare mellan 7-16år.

• miachr78
    Johanna79 skrev 2017-11-13 01:00:18 följande:

Åh tack för ditt svar! Var i landet finns du? Känner att jag verkligen behöver komma i kontakt med andra i min situation!

Jag bor i Linköping. Skicka meddelande till mig så kan vi ha vidare kontakt :)
  • miachr78
    Loomi skrev 2017-11-21 18:52:37 följande:

Och hej alla! Har inte hunnit vara inne och skriva så mycket.. Massa jobb och ja, livet ni vet.

Är i v 5+1 idag. Känner inte så mycket symptom förutom att det molar mycket, känns som mensvärk och brösten är redan större och ömma. Inte fått något illamående ännu (tack och lov).

Hur mår ni andra? Vilken vecka?

Är i vecka 5+5 nu. Jag mår inte illa speciellt mycket, kan va någon gång per dag men det går snabbt över. Mådde inte illa mina tidigare graviditeter så jag hoppas det blir samma nu:) känner och det drar och sticker i livmodern ibland. Och sen har jag fått enorma bröst. .undra hur detta ska sluta. Och väldiga humörsvängningar. Går runt och är lättirriterad mest hela tiden.
Svar på tråden Vi som är beräknade i Juli -18!