• Nähäru

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Jag skulle jättegärna vilja vara med i gruppen! Har BF 4 augusti. Kan dock inte PMa dig här, och vill inte skriva ut min mail offentligt. :o

• Nähäru
    Mrsbeedee skrev 2017-12-01 15:50:17 följande:

Hejsan! Jag har precis tagit ett gravtest men vet inte hur jag ska tolka det. Jag kan se två streck utan att vinkla på testet men det kanske är ett spökstrek. Vad är ett sprökstreck egentligen? Idag är jag äl+10 vet att jag hade äl den 21nov då jag var hos gyn d. Var på kontroll för att se om om jag behövde skrapas efter missfall förra månaden. Jag och min man hade sex dagen innan alltså den 20e utan att jag hade någon aning om att man kunde få äl så snabbt efter ett missfall. Hursomhelst vill jag nu veta om jag verkligen är gravid eller inte. Skulle ni vilja hjälpa mig? Uppskattar all hjälp!

Jag ser något! :) Mina test på bim -7 såg ut sådär. Då gjorde jag ett digitalt test (clearblue) och fick ett plus. Testa det du med så får du ett säkert svar! Håller tummarna!
  • Nähäru
    Nyexad socionom skrev 2017-12-13 18:11:56 följande:

Är det någon som kan hjälpa mig tyda mina test? Igår väldigt svagt, idag fortfarande väldigt svagt men lite starkare tror jag.

Nu när jag var på toa fanns det dock lite blod...

BIM fredag eller lördag tror jag, alltså om 2-3 dagar. Är mina test positiva? Det är rosa och inte gråa streck.

Överst är från idag kväll och det undre från igår kväll.

Positiva! :) mitt första positiva var svagare än de här!
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018