Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej!

Jag plusssde igår!!

Jag har tvillingar sedan innan, sambon har två egna och detta bli vårst första gemensamma barn!

Jag fick tidigar missfall i både oktober och november så nu hoppas vi på tredje gånger gillt stt liten vill stanna kvar därinne!

BF 15 augusti!

Jag vill gärna vara med i facebookgruppen! Hur gör jag? :) grattis till er alla!!

• ensamärstark

Jag tänkte på..

Hur tänker ni kring kaffe och sex tidigt i graviditeten?

Jag är nojig och sippar kanske på EN kopp under hela FM. Sen inget mer på hela dagen. Förr drack jag kanske tio koppar om dagen!

O sex... jag har inte vågat ännu! Haha jag menar han slår ju emot tappen ganska hårt o tänk om det händer något?

• ensamärstark

Plussade med första digitala idag :) hade säkert fått positivt på digitalt innan men det känns så härligt o se ordet ploppa upp!!

Äl+11 idag!

Bokade föresten ett VUL idag på en privat gynmottagning den 2 januari :) kommer vara i vecka 7+5 då

• ensamärstark
    LovJ93 skrev 2017-12-05 12:42:27 följande:

Hej allihopa!

Jag plussade i söndags med testlagret sticka men och har även gjort med digitalt clear blue :)

Jag fyller 24 nu i december och min sambo är 30 år, vi har bara vart tsm i 11 månader men båda visste från första gången vi såg varann att denna person ska jag dela mitt liv med :)

Detta var vårat första riktiga försök och vi använde oss utav ägglossningstester från Clear Blue!

Enligt app har jag BF 11 augusti, kan bli kul att följas åt :)

Välkommen!! :)
  • ensamärstark
    emmy81 skrev 2017-12-20 06:55:47 följande:

Hej! Tänkte höra med er om ni tempar med NC även nu under grav? Jag plussade på BIM+2 och temperaturen har hållit sig över det normala sedan dess.

Däremot, för tre dagar sedan började den sjunka (har sjunkit varje dag) och är nu 0,4 grader lägre än för tre dagar sedan. (Basal temp 36,0, högst 36,6 och nu på morgonen 36,2) idag är bim+7. jag har fortfarande symptom (molvärk, flytningar, ländryggen) och ingen mens, men usch... allt detta gör en ju stressad som få :(

Ska jag ställa in mig på att det kanske inte blir nåt denna gång? :( nån mer som haft varierande temp under grav?

Just därför slutade jag tempa några dagar efter plus för jag ville inte oroa mig och analysera, det blir ju en inre stress
  • ensamärstark
    Googoodolls skrev 2017-12-21 12:35:55 följande:

Nämen? Jag är från Finspång jag med! Däremot bor jag i Norrköping nu. Vad kul ???? Hur gammal är du?

Spännande! Är du med i den hemliga BF augustigruppen på Facebook?

Jag är 30år :) när flyttade du från finspång?
  • ensamärstark
    Googoodolls skrev 2017-12-21 13:31:22 följande:

Jag är också 30, gud vad lustigt :D jag flyttade från Finspång 2013. Nej jag är faktiskt inte med i den, ska kolla in den :)

"Let it rain" här i gruppen kan ge dig en inbjudan!

Så himla roligt. Samma

Ålder vi kanske känner

Igen varandra då :)
  • ensamärstark
    Aamon skrev 2017-12-21 21:16:30 följande:

Vad kul! Är också från Finspång. Är i vecka 6 imorgon :)

Ja :) är du med i gruppen på Facebook? Vore jättekul o ha lite mer gravida i närheten så kan vi hålla på varandras hemligheter :)
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018