Inlägg från: Googoodolls |Visa alla inlägg
  • Googoodolls

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej! Plussade i måndags, slutade med p-piller i mitten av november så blev i princip gravid direkt, det trodde jag aldrig! Sambo, vårt första barn. Bor i Östergötland :) jag har inga gravida vänner eller vänner med barn egentligen, så vore roligt att se om nån annan från Östergötland finns här?

• Googoodolls
    manda974 skrev 2017-12-21 10:40:29 följande:

Hej vad spännande! Grattis! Bor också i Östergötland! Är 22 och är i vecka 5, pluggar till förskollärare.

Hur gamla är ni? Och vilken vecka är du i? :D

Hej! Åh stort grattis till dig! Jag är också i vecka 5. Jag är 30 år :) är det ditt första? :)
  • Googoodolls

Nämen? Jag är från Finspång jag med! Däremot bor jag i Norrköping nu. Vad kul ???? Hur gammal är du?

ensamärstark skrev 2017-12-21 11:46:44 följande:

Bor i Östergötland! Finspång :) är vi vecka 6+0 idag

• Googoodolls
    ensamärstark skrev 2017-12-21 13:05:35 följande:

Spännande! Är du med i den hemliga BF augustigruppen på Facebook?

Jag är 30år :) när flyttade du från finspång?[/

[quote=78294313][quote-nick]ensamärstark skrev 2017-12-21 13:05:35 följande:[/quote-nick]Spännande! Är du med i den hemliga BF augustigruppen på Facebook?

Jag är 30år :) när flyttade du från finspång?

Jag är också 30, gud vad lustigt :D jag flyttade från Finspång 2013. Nej jag är faktiskt inte med i den, ska kolla in den :)
  • Googoodolls
    Iamlalex skrev 2017-12-23 17:58:01 följande:

Hej! Jag har precis plussat idag med bf 30 augusti enligt appen. Jag vill jättegärna vara med i fb-gruppen!

Första barnet. Det är fortfarande helt overkligt...

Jag är beräknad 28 augusti, med första barnet också. Vad kul! Hur gammal är du? 
  • Googoodolls
    ensamärstark skrev 2017-12-21 13:41:38 följande:
    "Let it rain" här i gruppen kan ge dig en inbjudan!

Så himla roligt. Samma

Ålder vi kanske känner

Igen varandra då :)
    Det lär vi ju göra, Finspång är ju inte stort och man har ju ofta en hum om vilka folk är, i alla fall i ens egen ålder :) När har du fått tid för ultraljud? Hur mår du, mår du okej? :)
  • Googoodolls
    ensamärstark skrev 2017-12-28 08:04:26 följande:

Precis :)

Jag bokade ett privat tidigt VUL nu på tisdag den 2/1 eftersom jag har två missfall i bagaget samt tvillingar sedan innan så vi vill se hur det står till därinne :)

Kub ultraljudet ska jag göra den 5/2 :) jag mår som en påse skit rent ut sagt ! Haha, trött illamående, humörsvängningar dygnet runt typ . Du då?? :)

Ja det tycker jag ni gör rätt i isåfall :)

Amen nää vad tråkigt att du mår som du mår!! Hoppas det går över snart då :/

Inget illamående, humörsvängningar eller nåt, men jag är trött och har som molande mensvärk konstant. Och magen är jättesvullen! Hahah
  • Googoodolls
    saijda skrev 2017-12-30 19:11:24 följande:

Någon som har börjat få mage än? :) min mage känns extremt svullen/större. Och är i vecka 6.

Min mamma såg direkt innan jag hade berättat för henne att jag var gravid.

Alltså jaaa! Kollegor har kommenterat min mage. Ser ut som om jag vore i vecka 13 minst. Kanske är tvillingar vi väntar? Haha
  • Googoodolls

Har ni redan börjat köpa kläder och sånt? Min mamma tycker det är alldeles för tidigt men det är ju så himla roligt!

• Googoodolls
    saijda skrev 2018-01-01 11:05:47 följande:

Vi har kollat på saker, hittat ett jätte bra barnvagnspaket från jollyroom som vi har bestämt oss för:

www.jollyroom.se/barnvagnar/barnvagnspaket/hauck-miami-4s-trioset-caviar-silver-barnvagn-startpaket-dropside

Sedan fick vi två bodiesar och 4-pack babysockor av min svågers familj igår <3

Men jag får försöka att hålla mig och beställa tills vi har flyttat till nya lägenheten i februari.

Har ni handlat något ännu? :D

Oj! Gud vilket bra pris! Ska försöka sälja in det hos sambon ;)

Åh va kul :) vi har köpt lite bodys i storlek 50-56, fått en body av min bästa kompis också. Men inte mer än så :)
  • Googoodolls
    Fiffi09 skrev 2018-01-02 19:56:05 följande:

Jag skulle vilja följas åt! 

Är 23 år och gravid med mitt första barn så hade varit skönt att någon att dela alla tankar och funderingar med! :) 

Hej där! 30 år här med mitt första barn. Vilken vecka är du i?
  • Googoodolls

Jag klev in i vecka 11 idag och undrar om ni andra gått upp något i vikt? Jag vet att man inte ska bry sig men jag har redan gått upp 2,5 kilo. Och allt sitter kring magen känns det som ..

Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018