• emizz

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Allt såg fint ut idag på RUL :) fick även veta att det blir en liten gosse denna gången <3 Glad påsk alla

Ehliaz-09 Alice-11 bebis-18
  • emizz
    mrsLina skrev 2018-03-30 10:30:45 följande:

Någon av er tjejer som inte gått upp i vikt än? Jag vägde 62 kg innan gravid, gick ner till 60 under de första veckorna och har nu den senaste månaden legat på ~62 igen. Är i v19.

Har inte heller gått upp något utan -2kg sedan inskrivningen är också i v 19 :)
    Ehliaz-09 Alice-11 bebis-18
  • emizz
    Intenuintesåhär skrev 2018-06-23 13:16:17 följande:

Hur mår ni allihopa?

Jag räknar ner dagarna fast det är ett tag kvar...

Hej mår helt okej tycker jag :) lite små krämpor men det hör ju till! Tycker dagarna går väldigt långsamt nu bara...
    #pojke- 09# #flicka -11# #pojke bf aug-18#
  • emizz
    Milou3 skrev 2018-07-01 19:54:19 följande:

Hur många dagar har ni kvar?

Jag är själv rätt ordentligt stor nu och redigt trött på att vara gravid. Orolig att min plutt inte vänt sig med huvudet ner då jag känner huvudet strax höger ovanför naveln.

Illamående, halsbränna och ligamentsmärtor mellanåt.

36 dagar kvar till Bf!

Har 59 dagar kvar :( känns som evigheter då jag går hemma med graviditetspenning.

Min lille har inte heller vänt sig ännu! Har du fått någon tid till vändningsförsök?
  • emizz
    Milou3 skrev 2018-07-02 15:52:42 följande:
    Jag ska till min bm nu på fredag och har den inte vänt sig då får jag en tid men jag tror inte jag vill. Tycker det känns superläskigt med vändningsförsök och min sambos mamma miste ett barn pga ett vändningsförsök ( visserligen på 80-talet men ändå).

Men kejsarsnitt känns inte heller bra :( och absolut inte att föda i säte heller.

Får helt enkelt hålla mina tummar att han vänder sig.
    Usch förstår din känsla, har exakt samma!!! Håller alla tummar och tår på att de vänder sig.
  • emizz

55 dagar kvar :) nedräkning pågår och nästa vecka är det TUL då får jag se honom igen <3

Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018