GRAVID BF AUGUSTI 2018
Vi plussade idag! På äl+8! Lite smått chockade att det kom så tidigt. Vi är gärna med i Facebook gruppen. Den är väl hemlig?
Vi plussade idag! På äl+8! Lite smått chockade att det kom så tidigt. Vi är gärna med i Facebook gruppen. Den är väl hemlig?
Nej det enda bm sa att jag måste börja äta järntabletter från vecka 20 och framåt.
Dock är jag mycket
Trött och har huvudvärk varje dag så misstänker stt jag skulle
Behöva äta
Dom redan nu..
Någon av er tjejer som inte gått upp i vikt än? Jag vägde 62 kg innan gravid, gick ner till 60 under de första veckorna och har nu den senaste månaden legat på ~62 igen. Är i v19.
Ni som inte ha gått upp ngt. Har ni ett normalt bmi?
De säger förmodligen bara puff här framöver och man går upp typ 10 kg på en vecka ????
Någon av er tjejer som listat ut hur mycket ni får i graviditetspenning? Jag är i SGI taket och får ut 725 var dag, betalar dom för 7 dagar i veckan? Vilket datum är brytdatum? den 20 augusti går jag över på FL och som det ser ut betalar de enbart ut för en dag den månaden för fl. är det den 20 som brytdatum i augusti?
Är helt ny på detta så försöker förstå och räkna ut hur mycket man kommer ha när man gått hem.