Inlägg från: 3hjärtan |Visa alla inlägg
  • 3hjärtan

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Novanova00 skrev 2017-12-06 20:14:49 följande:

Oj! Förlåt :) men är det vanligt att det bara plötsligt slutar göra ont i brösten, eller är det bara o vänta in troligt missfall? Har ett barn sen innan och ett missfall för 1.5 år sen men jag kan inte minnas hur det var och hur det kändes med varken graviditeten som gick bra och missfallet.

Mitt onda försvann sen kom tillbaka igen. Mindre onda på morgonen sen mer ömma på kvällen igen.
  • 3hjärtan
    mamman1990 skrev 2017-12-13 15:32:28 följande:

Jag har ju ett barn sen tidigare och i.o.m. att den graviditeten flöt på utan problem (och jag dessutom blev gravid på första försöket) så känns det som att det inte borde gå den här gången för jag vet ju att missfall är så vanligt. Men vi får nog bara ta en dag i taget, förstår ju att du är extra nervös i o m dina tidigare missfall!

20 augusti känns som en bra dag jo nu håller vi  tummarna 

Jag har fått 3 barn utan nåt mf emellan. Så förmodligen går det vägen för er!
  • 3hjärtan

Jag är livrädd för vul imorn! Men måste väl ska gå vägen nu annars vet jag ej vad jag gör

• 3hjärtan
    mkess skrev 2017-12-13 20:38:31 följande:

Spännande med vul! Förstår ångesten dock, skulle inte göra ett ens om jag blev erbjuden. Hur långt gången är du? Håller tummarna för dig här imorgon. :)

V7+1
  • 3hjärtan
    tempnörden skrev 2017-12-14 10:55:53 följande:

Jag skriver inte ut det här helst ;)

Någon mer som ska göra KUB?

Jag ska göra kub!

Gjorde vul idag med tickande hjärta så hoppas det går vägen nu.
  • 3hjärtan

Har alla ringt till mvc ? Jag Tänkte göra det till veckan så ja får tid för kub blodprovet runt v10

• 3hjärtan
    AnnnaEm skrev 2017-12-15 12:12:55 följande:

Hej! Ts här. 

Vi fick ett missfall 5 december, och därför har jag inte varit aktiv. Var hos bm som också bekräftade missfallet. Känns jobbigt, men samtidigt en liten lättad, det var ju som sagt inte planerat.

Stort grattis till er alla, önskar er all lycka!

KRAM

Beklagar. Vilken vecka?
  • 3hjärtan
    evnor2 skrev 2017-12-16 21:06:22 följande:

Plussade i torsdags???????? beräknad till 4 augusti om allt går som det ska. Blev väldigt chokade vi har försökt få barn i ca 7 år. Har ett missfall i bagaget, då hade jag tagit tabletten pergotime som gör att man får ägglossning. Har gjort 3 IVF försök å satt in två frysta ägg så totalt 5 försök med IVF. Å nu plussade jag helt naturligt???? Så nu håller jag mina tummar att detta ska funka. Är livrädd att jag ska få missfall igen

Stort grattis!!
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018