44 år, vill någon följas åt?
TantLinda- Hoppas det går bra med testerna på Werlabs. Ang Provera, maila och fråga din klinik.
Lycka till !
TantLinda- Hoppas det går bra med testerna på Werlabs. Ang Provera, maila och fråga din klinik.
Lycka till !
Men jag har läst att det INTE är bra att äta antiinflammatorisk för fertiliteten!
Så läs på först om de kryddorna, jag vet inte om det är bra!
Min sambo har ett äldre barn sedan tidigare och jag har tre barn sedan tidigare.
Vi önskar ett tillsammans också, det skulle vara underbart!
Jag har lågt AMH.
Första Ivf släppte äggen troligast kvällen innan.
Nästa gång var det bara ett som blev befruktat men delade sig inte!
Men jag tror inte man ska äta provera under graviditet, inte ens i början av graviditeten.
Kanske är inte de antiinflammatoriska kryddorna bra heller vid graviditet!
Hej jag är 44 och har sedan slutet av 2015 försökt få ett syskon till min dotter som är 5 år. Jag hade 6 embryon i frysen på klinik i Göteborg. På dem fick jag ett missfall i v.9 och en kemisk graviditet. Jag har gjort utredning på immunförsvaret och jag har lite problem med det. Nu har gjort en återföring med donerade ägg och min mans spermier men det blev negativt. Tror att det fäste men släppte igen av någon anledning.
Jag vill gärna göra nytt försök men min man är inte med på noterna för tillfället jag får försöka övertala honom.
Jag hoppas alla här inne lyckas !!!
Tack "undrande sökare" hoppas att det går bra för er med!
Vi får hoppas att vi alla senare kan skriva här om växande magar och annat intressant!
För vår del så blir det nog inte donation.
Vi får se hur länge man orkar kämpa!
Kolla på Werlabs hemsida,där finns en karta över var de finns. Kolla upp vilket labb med fredagsöppet som ligger närmast dig.
En beställning hos Werlabs är giltig i 3 månader.
[/
[quote=78235426][quote-nick]UndrandeSökare skrev 2017-11-30 18:19:58 följande:[/quote-nick]
Vissa av Werlabs labb har öppet på fredagar tex Eskilstuna, Nyköping etc Kan du ta dig till ett Werlabs med fredagsöppet? Jag skulle isåfall i första hand rekommendera att du tar dig till ett fredagsöppet Werlabs.
TantLinda- Dela varje Albyl Minor i 3 delar och ta en tredjedels tablett per dag, annars hamnar du för högt i dos. Albyl minor är på 250mg, och en Trombyl är på 75mg. Tar du en tredjedels albyl minor hamnar du på 80mg drygt. Man ska max ta 100mg per dag.
TantLinda- Bra att du testar albyl minor, ett annat tips är progesteronkrämen Progesterall. Den kan inte köpas på apoteket men kan köpas receptfritt på nätet tex på gravidkollen.se
Ytterligare tips är att äta folsyra, dvitamin och Omega 3 dagligen. Det gör jag på inrådan av läkaren i Aten.
Jag använder Eskimo3 pure (omega3) 1 kapsel per dag.
Äntligen något jag gjort rätt ;) alltså med tanke på att din läkare hade sagt att det är bra med extra tillskott, ja, jag har ätit extra folsyra, multivitamin och omega 3 från Elexir Pharma. Ej testat den där krämen men har läst om den. Är krämen ett tillskott på något vis? Kan jag äta den samtidigt som jag äter Provera eller Predisolon?