BF juli/augusti 2018
Har bf runt 2/8. Är barn nr.4, första gemensamma med maken så hoppas allt går vägen den här gången.
Har bf runt 2/8. Är barn nr.4, första gemensamma med maken så hoppas allt går vägen den här gången.
Hej! Jag plussade för några dagar sedan och beräknar det till början på augusti. Har inga barn sedan tidigare men är 28 år, har hus, sambo och fast jobb så detta känns som nästa steg. Vi har försökt ganska länge och jag har haft svårigheter med att bli gravid så blev sjukt förvånad och har nog ännu inte riktigt förstått det, men jätteglad ????
Eftersom det är första gången så har jag mycket funderingar och lyssnar gärna på andra mer erfarna. Har ni några symptom så här tidigt? Jag har som mensvärk, från och till. Och svagt illamående på kvällen. Är inte alls sugen på sötsaker och onyttigheter på samma sätt som jag brukar utan tar hellre en frukt - det var så jag först misstänkte att något inte var som det brukar ????
Grattis till er! :) Det får vi verkligen hoppas, vad roligt att ni vill följas åt!