BF juli/augusti 2018
Jag vill också ha massa symtom! Så rädd för mf igen
För mig har det varit väldigt starkt sen ägglossningen
Jag vill också ha massa symtom! Så rädd för mf igen
Bara V4+5
Hoppar in här :)
Veckorna går i en väldans fart, är i V 8 idag, väntar vårt 3e barn o mår som en påse krossade tomater.. Kissnödig heeela tiden, väldigt trött o illamående från, hua, man blir så låst, mått väldigt illa i alla graviditeter... Var inne på ett tidigt vul i vecka 6, då jag hade ett x tidigare i år, det konstaterades att allt satt rätt o såg bra ut men även att det skulle varit två! Fick komma tillbaka 1 V senare o då fick vi se ett starkt o fint litet hjärta ticka på där inne o förmodligen väntade vi tvllingar från början men den ena säcken tillbakabildades o kroppen har tagit hand om den.. Väntar på inskrivning 6/12 o sen kub på det!
Är 30 år o är gift o som sagt, två barn på 5 & 6 år!
Jag brukar nästan aldrig få finnar, och får jag det så är det nån enstaka nu har jag fått typ 8 st där 5 är på hakan. Ser för jävlig ut. Nån mer? Eller kan det rent av vara vädret? Känns bara som ett sammanträffande att jag får det precis när jag blir gravid
Ja, jag hoppas allt ser bra ut på kub nu bara :) Nervösg.
Är beräknad till 5 juli.
Hoppar in här :)
Slutade med p-piller den 4/12-16, med bara en äggstock så har försöken stressat mig jättemycket. Tänk om jag inte kan ha egna barn?
Utredning för ofrivillig barnlöshet startades i september i år (fick börja tidigt då jag var orolig) och två veckor senare fick vi reda på att min man hade för få spermier. Rörliga, men för få. Jobbig tanke att behöva vänta i minst 7 månader för att bli kallad till IVF, men vi vande oss snabbt och jag slutade med alla appar och ÄL-stickor.
Har en 45-48 dagars cykel, så försöken har blivit färre än normalt, och varje mens har gjort mig besviken.
I mitten/slutet på november började vä bröst göra ont, tänkte direkt på cancer då vi har mycket cancer i släkten... in i december tänkte jag ?äh jag tar ett gravtest bara för att utesluta, annars får jag söka vård?.
5/12-17 tog jag mitt första gravtest på morgonen, pluset dök upp direkt. Förstod ingenting.
Åkte till jobbet, köpte ett gravtest av annat märke - pluset dök upp snabbare än snabbast.
Köpte sen ett Clearblue veckoindikator.. ?Gravid 3+?..
Förstår fortfarande ingenting, är överlycklig över det lilla som växer inom mig. Men illamåendet kom som ett brev på posten, får knappt i mig mat. De senaste två dagarna har jag kräkts när jag borstat tänderna. Någon mer som är så illamående, så tidigt? Är bara i vecka 5...
Håller tummarna att illamåendet försvinner ju längre in man kommer..
Grattis till oss alla :)
Enligt FL appen så har jag BF 13 augusti 2018.
Jag hoppade in och läste i tråden då jag har bf 25/6, men är rätt säker på att jag går över denna gången med, så hakar på om det är ok?
Tyckte jag kände igen ditt namn Misszandra! Min son är också född 1 augusti och jag har för mig att vi var med i samma grupp sist :)
Jag hoppar in här, är dock inte säker än om jag är gravid :S
Är för tidigt för att ta ett test än, men ska göra ett nästa vecka hade jag tänkt :)
Men jag är nästan säker på att det är en liten där inne, har haft molvärk vid livmodern sedan söndag (3/12) och jag hade tydligen ägglossning under helgen enligt min natural cycles app (har dock tappat bort termometern och lägger bara in när jag har min mens just nu så kollar inte appen superofta)
Annars så är jag inte besvärad av mensvärk eller dylikt, om jag råkar ha mensvärk så brukar det oftast yttra sig någon dag innan mensen ska komma och mer mot ryggområdet än där jag känner av det nu och även väldigt vagt.
Men jag kan ju ha fel också, men om det visar sig att jag har rätt så är jag beräknad till i slutet av augusti (mellan 23-26 aug) om nu alla sidor på nätet stämmer :D
Nej, men guuuud vad roligt :D Känner också igen ditt namn, haha. Grattis till dig igen. Du får jättegärna hänga på här, bara roligt med fler :)
Gick du över länge förra gången?
Jag födde 2 dagar innan bf, och enligt äl är denna beräknad på exakt samma datum som min son var xD