familjenjagh skrev 2017-12-10 17:35:00 följande:
Hej. Idag plussade jag=)
Det blir mitt tredje barn men min sambos första. Har vart utan mini-piller sedan i april. Min sambo är sjöman så är ute på sjön i två veckor och sedan hemma i två veckor. Detta medförde att ägglossningen ständigt skedde när han inte var hemma. Förra månaden fick jag hjälp med att justera min ägglossning så att vi kunde synka varandra. Det gav resultat. Självklart är jag glad för min egen skull men jag är extra glad för min sambos skull. Han har längtat i många år..
Skall bli underbart att få ett litet syskon till mina pojkar 8 och 10 år.
Kram
Känner förresten inte mycket alls av graviditeten förutom att jag känner dofter supermycket. Håller på att få knäppanfall på katterna här hemma, har innekatter och tycker att det luktar bajs och kiss överallt. BLÄÄ
Hej och stort grattis! :)
Åh, vad tråkigt att älen tvungen skulle komma när han var borta, så typiskt. Men skönt att ni lyckades fixa det ändå :)
Om du plussade idag är det nog därför. Jag har precis börjat må illa och jag lyckades bli sjuk ungefär samtidigt så jag mår så himla kasst just nu. Dofter är jag också känslig för. Det är jobbigt, jag förstår dig!