Parfym till 13-årig tjej?
Min systerdotter önskar sig en parfym/edt i julklapp. Någon som har tips på vad som är poppis? Har ingen aning, använder själv inte parfym. Ska vara ungdomligt och fräscht.
Min systerdotter önskar sig en parfym/edt i julklapp. Någon som har tips på vad som är poppis? Har ingen aning, använder själv inte parfym. Ska vara ungdomligt och fräscht.
För mig doftar det betydligt mer än att ha lite parfym vid nacken. Krämen är ju över hela kroppen och parfymen i krämen överförs till alla kläder och lakan men om man sprutar parfym vid nacken så är det ju bara lite av tröjan och kudden som det överförs parfym till. Jag tycker det är stor skillnad.
Clean har många olika varianter, lukta på dem. Finns även som bodysplash nu, inte lika starka som parfym.
Har ex styvdotter i 13 års åldern, hon önskade sig en parfym från Lacoste i julklapp www.nordicfeel.se/doft/parfym/damparfym/lacoste-l-12-12-elle-natural-32863
Jag beställde den från nordicfeel, men vet att den finns på kicks och åhléns också.
Hej, jag jobbar på parfymavdelningen på ett stort varuhus. Jag skulle rekomendera tex Ariana Grande, Hollister, Lacoste eller Ralph Lauren.
Light blue skulle jag säga är på tok för "vuxen" för en 13åring och dkny "äpplen" känns rätt ute....
En vit burk som heter Aloe nånting.
Min yngsta dotter och hennes tjejkompisar är visserligen ett par tre år äldre, men deras favoritdoft är nog Dolce & Gabbanas Light Blue. Den är mycket fräsch, inte påträngande, en ung doft.
Jag vet att hon smygsprayar sig med en av mina favoritdofter Saharienne från Yves Saint Laurent. Också fräsch, men Light Blue passar absolut bättre till enså ung flicka.
Clean har många olika varianter, lukta på dem. Finns även som bodysplash nu, inte lika starka som parfym.