Mandypandy90 skrev 2018-01-23 18:22:08 följande:
Men oj!! Vågar man säga grattis? :) du måste uppdatera oss med hur det går!! :)
Nä precis, vet inte heller.. allt ser liksom bra ut förövrigt.. Så frustrerande och allt tar så lång tid. Men på ett sett tror jag det kan vara bra för man hinner ju iaf bearbeta allt besked.
Jag trodde att donation var enda alternativet efter att spermaprovet visat 0 spermier, som för oss, fram tills jag började googla. Då insåg jag att det fanns en hel del att kolla upp innan en ev. Donation. Men nu räknar jag ner dagarna till nästa tisdag. Då gör vi tesa/pesa för att se om det finns några spermier där inne. Är så nervös, vill bara att det skall vara gjort och att vi får glada besked.....
Det gick bra!!! Tog ett digitalt nu på eftermiddagen som visade gravid! Vågar fortfarande inte blir riktigt glad förrens ultraljudet, haha. Har inte testdag egentligen förren nästa vecka heller så rädd att det ska hinna hända något, även om jag vet logiskt att jag är gravid nu.. men känns SJUKT!
Ja verkligen, hade varit lättare att acceptera om man visste det vad berodde på! Hoppas det går bra på tisdag och att ni får en snabb tid sen! Vi hade fått information att vi skulle få vänta till våren men fick komma in redan i höstas! Så hoppas det går snabbt för er också! :)