FrökenBlåklocka skrev 2018-05-08 20:09:10 följande:
Ingen dos ändring för mig så står kvar vid 125 ie tills nästa VUL som är fredag (pga röd dag torsdag) så de borde bli äggplock tisdag.
Känner av massa mer än förra gången och är rädd för överstimulering men jag måste ju lita på kliniken och att de har koll. Men när man är små rädd för överstimulering så blir det ett orosmoment just när jag vet att kroppen reagerat mycket mer på dosen och producerat massa mer blåsor än sist.
Bara 4 sprutdagar kvar så jag hoppas sprutorna räcker!
Jag förstår dig.. Det är ju rätt sjukt egenltlgen vad man oroar sig under stimuleringen; för få blåsor, för många blåsor, att de ska släppa i förtid, att blåsorna inte ska innehålla ägg, att äggen ska vara dåliga, befruktningen, att ET inte ska gå som planerat. (och detta är ju inte allt...) NÄ ska man inte bara få vara lugn och trygg med att allt nu kommer gå bra!?! dessutom finns det ju ingenting som vi kan påverka, och kroppen spelar ett spratt med en med alla hormoner så man blir alldeles knäpp dessutom
Försök att hålla dig lugn bara, tänk sen när vi sitter med lilla bebisen och har hela världen att oroa oss för
Kom ihåg att du inte är ensam med dina tankar, vi har nog alla haft dem i den här tråden
Kram!