IVF våren 2018
beklagar verkligen! vad hände?
Vi är så glaaaaaaaadaaaaaa!!!!!! Nu hoppas vi att allt går vägen :D
beklagar verkligen! vad hände?
12 ägg blev det!!! Bara hoppas på att de flesta är mogna och att simmarna gör sitt & att de stannar kvar i mig!
Återföring på fredag eller måndag! Sååå spännande!!
Men... alla pratar om att rivningen är så jobbig?! Vad har jag att förvänta mig?
I igår/ inatt var det dags för mina ägg att befruktas.... dom skulle ringa nu på fm, men dom har inte ringt än!!! Jag blir snart tokig!! Ju längre tiden går desto mer tänker jag att det har gått snett.... ååååå hoppas hoppas :/
Dom ringde när jag tryckte på skicka knappen hahah! 8 ägg beriktade wiiiiiiihoooooooo!! Återföring på måndag! Vi är så lyckliga!!
Återföring på måndag!!!
8 st blev befruktade så nu är det bara att hoppas på att de klarar/delar sig över helgen.... så sjukt att veta att det ligger 8 st mini oss och försöker bli bäbisar... så sinnes konstigt men otrolig härlig känsla!!
På måndag är jag gravid och hoppas hooooppas att lilla vill stanna kvar <3
Nu ska jag försöka koppla av i helgen, greja i trädgården och äta god mat...
Trevlig helg på er!!
Hur länge har ni använt Lutinus? Är det verklogen bara i 3 v man ska använda det?
Hur länge har ni använt Lutinus? Är det verklogen bara i 3 v man ska använda det?
Hej!
Idag satte de in ett 5-dagars litet pyre... av 8 befruktade blev det en till mig och en till frysen.. 6 ligger fortfarande kvar och i morgon får vi veta om fler går till frysen men det såg inte ljust ut. MEN ett super fint pyre finns i min nu och jag bara längtar och hoppas att allt ska gå vägen!
Vet ni när ägget fäster på ett 5-dagars? Kan man få nidblödning som med vanlig graviditet?
Jag fick det en lite rosa flyttning ca en vecka efter insättning. De trodde de var nidblödning då :)
Jag fick det en lite rosa flyttning ca en vecka efter insättning. De trodde de var nidblödning då :)