Inlägg från: Anonym (samma här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma här)

Inget foster i v. 7+2

hade skrivit ett inlägg som bara försvann nu tar jag det lite kortfattat

jag va på vul förra veckan 8+2 inget foster. ny tid imorgon. det har varit en hemsk o lååååååång vecka. läst alla historier på internet o man blir inte klokare finns dem med tråkiga slut och tvärtom.

Hoppas jag kommer med solskenhistoria till dig imorgon. leta efter en bra serie och kolla så tiden går fortare! det är tufft ta hand om dig.

• Anonym (samma här)

[quote=78232574][quote-nick]stellanocte skrev 2017-11-29 17:29:47 följande:[/quote-nick]Tack för era fina och stöttande ord. 

Det är lite tufft just nu men vi försöker att ta en dag i taget. Snart bara en och en halv vecka kvar. Det är en konstig känsla, att längta efter en dag men samtidigt vara livrädd för den.

jag förstår exakt vad du menar man tål knappt att vänta samtidigt som man inte vill höra vad läkaren ser i skärmen. det är rädslan att förlora sista hoppet:(

känns så jobbigt och tungt jag vill och vill och vill samtidigt inte men efter så lång väntetid o ovisshet känner jag att nu vill jag ha beskedet oavsett vad det är! håller alla tummar för oss<3

• Anonym (samma här)

skulle citera men inlägget blev visst lite konstigt. jag och min tel är inte bästa kompisar idag hihi

• Anonym (samma här)

Det gick tyvärr inte bra här det blir skrapning imorgon :( :(:(

visste inte vad jag skulle säga t dig drf skrev jag inte! Avskyr att komma med tråkiga besked till någon som mest av allt behöver hopp men det är oxå bra att man räknar med det värsta. jag hade själv förberett mig och trots det lilla hoppet man hade till sista sekunden så vad det här vad jag faktiskt förväntade mig och så blev det:(

hoppas innerligt att det går bättre för er Lycka till!

Svar på tråden Inget foster i v. 7+2