Inlägg från: Jsv17 |Visa alla inlägg
  • Jsv17

Inget foster i v. 7+2

Det blir en olidlig väntan i 2 veckor, men jag skulle inte ta ut något i förskott, klart att något kan vara fel, men jag har sett så många trådar här inne med folk som fått det beskedet som också känt sig helt säkra på när de haft ÄL, eller hur långt gångna de borde vara, och sen på återbesöket så visar det sig att de bara helt enkelt var där för tidigt och där är ett pickande hjärta.

Själv har jag totalt från början, om man räknar till senaste mens, blivit flyttad en hel vecka från bf 30:e Nov till 7:e dec under resans gång. Så även om man vet när man hade mens, och hade ganska bra koll (en planerad graviditet) så vet man aldrig ändå, jag måste haft väldigt sen ägglossning, eller 2st.

Jag håller tummarna för ytterligare en solskenshistoria för dig

Gravid med en liten pojke, 1:a barnet BF 7/12 -17
  • Jsv17
    stellanocte skrev 2017-12-16 09:09:32 följande:

Jag beklagar verkligen  Det gör verkligen ont att få beskedet, hur förberedd man än är. Hoppas att du har kunnat återhämta dig fysiskt från skrapningen. 

Tyvärr blev det ingen solskenshistoria här heller. Det var ett uteblivet missfall. Vi börjar med Cytotec på måndag :( 

Usch... jag beklagar har också ett MA i bagaget, jag var helt oförberedd (upptäcktes på kubul) men tror inte det spelar ngn roll man blir lika förkrossad ändå.

Ta tid att återhämta dig, sörj och ta hand om varandra. <3
    Leon 2017-12-09
Svar på tråden Inget foster i v. 7+2