Augustibarn 2018
Godmorgon, hoppar in här plussade igår och BF är 2/9 men är garanterad igångsättning efter första barnet så blir ett augustibarn denna gång känns helt verkligen än så länge, turbulent o jobbigt år men världens bästa avslut
Godmorgon, hoppar in här plussade igår och BF är 2/9 men är garanterad igångsättning efter första barnet så blir ett augustibarn denna gång känns helt verkligen än så länge, turbulent o jobbigt år men världens bästa avslut
Godmorgon och grattis till er båda, vilken start på julen :) <3
Tack snälla :) Ja det är verkligen ett fantastiskt år som väntas oss och vi får hålla tummarna på en sval sommar :)
Men hoppla! Redan.. huaa! Jag klarade mig lindrigt undan från illamåenade min förra graviditet så ska bli spännande och se nu. Har du med symtom? Jag förstod på tempkurvan att det var något på gång och att jsg vaknar hungrig redan vid 4-5 och i vanliga fall klarar jag mig utan frukost. Och växtvärk, massor <3
Ja det är mitt andra barn, men min sambos första och min dotter är lite äldre så det känns som allting är helt nytt ändå :) Den graviditeten var superenkel! Minns att jag sa att "är det såhär att vara gravid kan jag vara det jämt"... kanske kommer få äta upp det nu.. haha :)
Förstår verkligen att det är jobbigt men som du säger - det är ändå lite av en bekräftelse att något händer och det kan man stå ut med en stund iaf.. sen hoppas vi att du får betydligt lättare syntom :)
Haha, hemskt tidiga! Försökt trotsa emot men det är helt omöjligt, men äter och somnar om ... pust :)
Ja, det ska verkligen bli mysigt. Som vi längtat efter pluset. Tajmingen kunde iofs kanske knappt blivit bättre då vi flyttar in i vårt nybyggda hus i början av året :)
Storasyster blir snart 11år. Men skrotet så söt som längtar efter en bebis :)
Skönt o höra att inte bara jag är "nybörjare" :) Kanske missminner mig nu, och sitter bara med telefon, men vet din sambo? När berättar ni för andra?
Haha, jag förstår verkligen att det var svårt. Jag höll mig 12 timmar och det var ändå under arbetstid, och tyckte det var svårt!
Men vilken start på en härlig julhelg för honom, och dig! :)
Tror det är väldigt vanligt att man suger på karamellen själv en stund först. Jag har skvallrat för mina två närmsta vänner och min mamma, som sa "jaaag visste det!" och då har vi inte ens setts sedan jag plussade, men vi är väldigt nära. Men, några av våra vänner kommer antagligen förstå det väldigt snabbt på nyårsafton - jul och nyår är ändå lite klurigt att dölja något sånt här på.. hihi! :) Men jag, och min sambo känner oss ganska lugna och tänker att vi väntar ju en bebis, inte ett missfall. :)
Vilken resa ni gjort och gör! Jag hoppas verkligen ärtan vill stanna nu och göra er familj en smula större :)
Julen är inga konstigheter egentligen. Men nyår är fest, hemma hos oss med några kompisar - kommer bli knepigt.. haha :)
Haha mammor är verkligen inte så dumma! Hur kunde du hålla dig?! :)
Åh, vi pratade om det där nu precis innan vi gick upp. Hon är på semester med sin pappa nu till 7/1 men vi är nog lite inne på prata med henne när hon kommer hem redan. Hon har varit lite med redan från början, vi har pratat om att vi längtar efter och vill ha en bebis i familjen. Hon frågar ibland om det kommit någon bebis i min mage än. Och min dotter är verkligen den som känner mig bäst och läser mig, pga en väldigt komplicerad förlossning och tiden därefter var väldigt märklig och gjorde bandet mellan oss lite vän starkt om man kan säga så. Men en annan sida i mig säger vänta.. dock känns det jätte taskigt att inte kunna berätta sedan om varför jag är ledsen om det händer något. Svårt! Hm. Hur tänker ni? Er son är ju inte så gammal än :)
Så hade jag också valt att göra om man hade en som var lite mindre :) hur mår du än så länge?