Saanny skrev 2018-01-01 11:35:00 följande:
Jag har inte orkat läsa igenom alla sidor i tråden så detta kanske redan tagits upp... Men något jag tycker är väldigt jobbigt är detta med träning.
Innan jag började få symtom tränade jag 4-6 ggr i veckan utan problem. Sen kom illamåendet... kräker inte varje dag men känner av det konstant. Illamåendet suger så mycket energi ur mig att jag blir helt slut.. och den konstanta tröttheten. Förra veckan blev det 3 lite längre promenader.. thats it. Föregående veckor något yogapass och något pumppass.. det blir moment 22. Är för trött för att träna men blir tröttare av att inte träna..
Ni som har barn sen innan, har ni tränat genom hela graviditeten? Min målsättning är att återgå till träningen när illamåendet släpper. Gjorde ni det?
Kan kanske ge dig lite hopp, tränar mycket långdistans triathlon och väntar just nu mitt 5:e barn, mått tok illa nu i början och haft svårt att träna, så fort pulsen stigit en aningen har det känts som att jag behöver kräkas. Är just nu i V 11 och de senaste dagarna har det börjat vända!!
Kan träna nästan som vanligt utan att må dåligt!!
Så jag håller tummarna att det blir samma för dig!
Tränat mycket med alla barnen under graviditeten och det har funkat jättebra! Har hållt uppe den sista månaden då jag de andra ggr inte orkat träna då. :)