• Emlan88

Augustibarn 2018

Hej på er! Hänger gärna med i denna gruppen, plussade julafton och är beräknad till den 30:e Augusti. Detta blir vårt fjärde barn, de andra tre är födda 08, 10 och 15. Vi bor i östra Blekinge och jag studerar just nu till sjuksköterska, hinner läsa klart termin 3 och förhoppningsvis jobba nån månad innan jag går hem.

• Emlan88

Oj, vad mycket, och jobbiga symtom många verkar ha. Jag har lite ömma bröst och lite molvärk till och från, men mina graviditeter har alltid varit lindriga när jag tänker efter. Jag vill berätta för familj och vänner nu med en gång, men samtidigt vill jag inte att barnen ska få veta än eftersom dom skvallrar för hela byn då ;) Svärmor har varit här ikväll men verkade inte misstänksam när jag tackade nej till vin iallafall.

Passar på att önska alla ett gott nytt år, tänk vad händelserikt det kommer bli :D

• Emlan88

Isavanna Skåne 36 år bf? fjärde barnet

marran87 Stockholm 31år, BF 25/8, andra barnet

Emeloi Örebro, 31 år, andra barnet bf 1/8

Emlan88 Karlskrona, 29 år, fjärde barnet bf 30/8

• Emlan88
    Jmlwc skrev 2018-01-19 10:31:10 följande:

Nu har det varit tyst här ett tag :) Hur mår ni alla?

Här är det samma. Illamående och trött. Försöker äta hela tiden för att minska illamåendet. Äter precis innan jag går och lägger mig vid 21.30-22.00, det hjälper mot illamåendet på morgonen dagen efter. V 10 nu:) men fy vad långsamt det går.

Här är det lite bättre med tröttheten tycker jag, lite smått illamående och inte sugen på någonting egentligen men hungrig är jag hela tiden. Gick in i v.9 idag och jag håller med om att tiden går så himla långsamt, vill bara komma förbi vecka 12 nu så vi kan berätta för alla. Imorgon har vi alla samlade här hemma då mannen fyller 30, så det hade ju varit ett perfekt tillfälle att berätta, men mannen tycker det är för tidigt och då får jag väl respektera det.
  • Emlan88