• Enizz

Augustibarn 2018

Hej!
    Jag hoppar gärna in i tråden. Hade ett MA i början av september. Upptäcktes på privat UL som jag bokat i V8 pga att mina symtom börjat avta i V6. Visade sig att graviditeten avstannat i V6. Denna graviditet har jag känt samma sak, avtagande symtom i V6. Har inte vågat glädja mig över graviditeten då jag varit så säker på få ett till MA. Men idag (V8+5) provade jag min doppler och hörde galloperande hjärtslag! Såå lycklig, börjar kännas som jag äntligen vågar vara glad och ställa in mig på bebis i Augusti!

• Enizz
    Saanny skrev 2018-01-14 18:01:06 följande:
    Åh! Grattis!! Välkommen! När kommer bebisen?

Tror att MA kan visas hur som.. har hört om folk med superkraftoga symtom som fått chock på ul när det visat sig att barnet gått bort.. och har hört om avtagande symtom som inte varit något fel alls. Jag såg hjärta på vul i v 7. I vecka 10 började symtomen avta. Har som sagt lite smått kvar bara, men ytterst lite. Går in i vecka 12 på tisdag!
    Tackar! Beräknad till 20:e Augusti.
    Jaa MA verkar vara väldigt olika på olika personer.
    Vad bra att du sett hjärtat slå, ett viktigt steg avklarat! Att symtomen börjar avta i v10 verkar ju vara ganska vanligt, skönt för dig att snart passera den magiska 12veckorsgränsen!
  • Enizz
    Jmlwc skrev 2018-01-15 08:09:06 följande:
    Jag är också beräknad till 20/8 (än så länge):)
    Vad roligt! Har du något ultraljud inplanerat? Jag ska på ultraljud den 24/1, längtar! Men vet när ÄL var då jag kollade med ÄL-test samt får ont i magen vid ÄL.
Svar på tråden Augustibarn 2018