• Kpaow

Augustibarn 2018

Hej! Har också läst ett tag men inte skrivit pga var osäker på om allt var bra.

Är nu i v12+4 och hade i V8 en blödning. Vid VUL visade det sig vara bra med fostret men jg hade ett ganska stort hematom på livmodern. Det kan ju innebära större risk för missfall. Jag har även en bindvävssjukdom med ökad blödnings-/missfallsrisk varav jag såklart blev extra orolig. Efter att ha vilat tre veckor och krånglat runt en del med olika personer inom sjukvården fick jag till slut i måndags en uppföljning av hematomet. På köpet fick vi se en sprallig krabat som gjorde high five med oss ????

Så. Fett.

Ska KUB nästa vecka. Ser fram emot att få tjuvkika igen!

Hade typ alla symptom fram till v9 då jag först hade en kulmen i hormonerna (stackars min sambo) och v10 avtog det mesta på en gång. Fortfarande ont i brösten, bestämd angående mat och lukter och trött men annars har allt blivit lugnare. Inte lika illamående, inte lika toktrött och inte lika mycket humör. Men liten bula ;)

Fanns det en hemlig fb-grupp också?

• Kpaow

(De fya ???? Skulle vara smiley med hjärtögon. Lär mig familjeliv by doping)

• Kpaow
    beso skrev 2018-02-06 19:13:24 följande:

Grattis! Är så magiskt att se bebis som rör sig o grejar! ;D Hoppas ditt hematom försvinner av sig självt utan problem.

Tack :) det hade krympt avsevärt så känns mkt lugnare. Vågar börja träna lite igen.

Är här fler som haft hematom?
Svar på tråden Augustibarn 2018