Inlägg från: varmlanning |Visa alla inlägg
  • varmlanning

Augustibarn 2018

Jag passar på att hoppa in i gruppen. Är i v 9 nu och fick reda på detta 23 dec. Är lite nere då jag inte riktigt planerat att bli på smällen samt mår fruktansvärt illa. Går inte ens att jämföra med förra graviditeten.

Någon mer som mår illa dygnet runt? xD

Min son är 1 år och 3 mån och guuud vad det tär på krafterna att ha en liten att ta hand om när man mår såhär.????

• varmlanning

Ni som äter lergigan comp. Vilka tider på dygnet tar ni. Jag är lärare och börjar jobba nu på måndag efter uppehåll. Så osäker på om effekten kommer hålla i hela jobbdagen. Jag måste nästan ta en direkt när jag går upp 0520 men det är så jäkla tidigt. När skulle ni ta nästa tablett?

• varmlanning

Isavanna Skåne 36 år bf? fjärde barnet 

marran87 Stockholm 31år, BF 25/8, andra barnet 

Emeloi Örebro, 31 år, andra barnet bf 1/8

Emlan88 Karlskrona, 29 år, fjärde barnet bf 30/8

Solen2 Stockholm, 36år, första barnet BF 20/8

Lussebulle25 Småland, 25 år, andra barnet BF 31/8

Varmlanning Karlstadsområdet, 27 år, andra barnet BF 16/8

• varmlanning
    Saanny skrev 2018-01-29 18:53:57 följande:

Jag har ju som sagt varit orolig tidigare då mina symtom avtog så tidigt i gaviditeten. Var på vul förra veckan (v12+1) och såg en frisk och pigg bebis, tydligt på skärmen. Så är lugnare nu. Nu har magen dessutom börjat synas tydligt så det bidrar ju till att det känns verkligt.