• Perpen

Augustibarn 2018

Tänkte hoppa in här också om det är ok. Är beräknad 31 juli men har gått över tiden vid båda mina tidigare graviditeter så jag gissar att det blir en liten augustibebis. :)

• Perpen
    emizz skrev 2018-05-31 10:18:02 följande:

Hej alla!

Det va verkligen längesedan någon skrev i denna gruppen...hoppas allt är bra med alla! Själv jobbar jag inte mer vilket är ganska skönt då jag har hypotoni :( varit sjukskriven från och till och har nu tagit ut semester och fått graviditetspeng beviljat :) Det negativa med att inte jobba är att dagarna är såååååååå långa haha fast försöker roa mig med lite projekt här hemma. Är nu i v 28 och väntar på att tiden för TUL ska dimpa ner i brevlådan, någon som vet om man måste boka den själv? Eller kanske barnmorskan som skriver remiss. Är Gastri bypass opererad därför vet jag att jag ska på TUL också denna gången :)

Ha de fint alla i sommarvärmen!

Jag ska på tul på torsdag. Var barnmorskan som bokade den tiden åt mig under ett av mina besök hos henne. Men det kanske är olika i olika landsting?

Jag har bf sista juli men tror det blir en augustibebis. Ska jobba i 6 veckor till. Känns delvis bra för dagarna går som sagt mycket fortare men foglossningen blir i sin tur värre.
Svar på tråden Augustibarn 2018