Augustibarn 2018
Åh så tråkigt! :( skickar lite styrka & några kramar!
Åh så tråkigt! :( skickar lite styrka & några kramar!
Ovisshet och väntan är verkligen inte kul! Jag hoppas tiden går fort för er. Tänker på er!
Funderar på att också boka in ett tidigt vul/ul för att stilla lite oro och även få veta tidigt om något är knas och inte vid v 12-13.
Jag är jätte nojjig nu, hade lite ljusrosa blod/flytningar på pappret när jag gick på toa förut idag (vi myste i söndags). :(
Kan det vara på grund av att det är känsligt där nere nu? :0 MVC ska kontakta mig vid 14:00
Men då :( kram
Jag vet ju att det inte hjälper men när det känns lite hopplöst griper jag efter strån...
Vad tror ni? Är allt okej och jag är bara väldigt tidig? Gör det nån skillnad att ta ett nytt test? Om så bara för mitt psykes skull. Jag tror inte jag insett förrän nu hur otroligt gärna jag vill ha det här barnet!
Självklart finns det ju en möjlighet att du är tidigare än vad du trott.
Jag minns när jag väntade min dotter, jag blev flyttade över en vecka bakåt på första UL.
Har du koll på din ÄL eller bara mensen sista dag? Din ÄL kanske frångår "standard" och är senare.
Jag håller tummarna att din kropp bara spelar dig ett spratt!
Med veckotest? Jag hade försökt leva på hoppet till nästa ultraljud om jag var dig, eftersom det inte finns något exakt datum för något.
Men dåså, då hoppas vi på det bästa! :) Jag håller tummar & tår för er och ser fram emot att få höra fortsättningen.
Plussade du ungefär en vecka efter äl är du ju bara i v7, låter helt normalt att ingenting syns så tidigt plus att det är svårt att mäta rätt när bönan är så liten! :)
Nu är det säkert lite inbillning från min sida, (eller kanske julgodis) men jag tycker mina arbetsbyxor spänner i magen, och både igår och idag har jag fått molvärk eller mensvärk redan efter nån timme, det får jag inte hemma. Lite jobbigt är det allt...
Förresten skulle vi inte kunna ha en lista över oss?
Med bf och var i Sverige vi finns? Bara för skoja skull, kul att veta om man har någon nära. ????