• Jmlwc

Augustibarn 2018

Saanny skrev 2018-01-23 16:42:58 följande:

Har läst alla inlägg men inte skrivit på ett tag. Visste inte vad jag skulle skriva då jag mått väldigt bra sen mitten av vecka 10. Har varit sååå orolig. Bara hunger och lite ont i brösten. Kräkte massa och va sjukt trött 6-9. Sen bara försvann det.

MEN va idag och såg en fin liten bebis enligt läkaren! Man såg tydligt hjärtat och att det var en bebis!! Så fin bild! Läkaren grattade mig till att jag mådde så bra :). Jag fick ändrad BF igen. Första gången flyttades jag från 10 aug till 8 aug. Nu flyttades jag till 6 aug. Så den växer på väldigt bra ????????.

Ingenting är ju säkert än, men att se ett friskt foster vecka 13 är så skönt!!

Härligt!!!
  • Jmlwc

Jag var och köpte mig ytterligare ett par mammabyxor idag, så nu har jag två att välja mellan:)

Är så tjock om magen :):) v 11 liksom...

Börjar bli svårt att gömma.

• Jmlwc
    Ambienten skrev 2018-01-23 20:11:09 följande:

Hej hej! :) Har BF den 15 augusti än så länge, är i v.11 (10+5). Vart gravid trots P-ring så fick göra ett tidigt UL för att ta reda på vilken vecka jag var i.. :P Längtar till v.18 och nästa UL! <3 :D

Hej och Grattis!
  • Jmlwc
    Norisen skrev 2018-01-24 12:08:57 följande:

Är det första barnet? Så tidigt magen kommit annars? :D

Nej det är fjärde....

Ja magen har alltid kommit tidigt.
  • Jmlwc
    Norisen skrev 2018-01-24 12:08:57 följande:

Är det första barnet? Så tidigt magen kommit annars? :D

Inte jättebra kort kanske:)
  • Jmlwc
    Norisen skrev 2018-01-24 13:16:46 följande:

Jmlwc, så vackert!! Så förstår jag att du har svårt att dölja den hihi.. När har du tänkt berätta för folk? :)

Eller hur:)

Familjen vet om det redan och några få nära vänner men vi väntar nog till efter kub den 9/2 med att officiellt gå ut med det.
  • Jmlwc
    Nela skrev 2018-01-24 18:05:03 följande:

Idag skulle vi göra kub och fick se en liten livlig sprattelbebis! Såå härligt! Var dock för liten för att mäta nackspalt så ska tillbaka nästa torsdag för nytt försök!

Vilken vecka är du i?
  • Jmlwc
    Nela skrev 2018-01-24 20:09:51 följande:

Går in i v 12 på lördag så var lite på gränsen men de trodde det skulle gå. Vi ska resa iväg exakt under de två veckorna som det är bäst att göra kub (12+0 till 14+0) så därför lite tidigare.

Jaha ok. Men då får ni ju se bebis en extra gång:)
  • Jmlwc

Omg! Min bm höll med om att magen såg stor ut för att vara i v 11. Hon sa att vi skulle förbereda oss på att det kan vara tvillingar!

• Jmlwc
    Isathe skrev 2018-01-25 12:17:07 följande:

Men va häftigt!! Skulle också vilja ha tvillingar!!

Njae känner nog att det räcker med en:) har ju redan 3
Svar på tråden Augustibarn 2018