Augustibarn 2018
anli00 skrev 2017-12-24 01:24:20 följande:
Ja, undrar jag också...men sambon visste inget då så va nog därför d gick plus att jag fortfarande inte kan in riktigt att d faktiskt är sant *haha*
Tack för dom fina orden, d hoppas jag också att den gör! När ska ni berätta för storasyster förresten?
Åh, vi pratade om det där nu precis innan vi gick upp. Hon är på semester med sin pappa nu till 7/1 men vi är nog lite inne på prata med henne när hon kommer hem redan. Hon har varit lite med redan från början, vi har pratat om att vi längtar efter och vill ha en bebis i familjen. Hon frågar ibland om det kommit någon bebis i min mage än. Och min dotter är verkligen den som känner mig bäst och läser mig, pga en väldigt komplicerad förlossning och tiden därefter var väldigt märklig och gjorde bandet mellan oss lite vän starkt om man kan säga så. Men en annan sida i mig säger vänta.. dock känns det jätte taskigt att inte kunna berätta sedan om varför jag är ledsen om det händer något. Svårt! Hm. Hur tänker ni? Er son är ju inte så gammal än :)