Augustibarn 2018
De tar inte in mer medlemmar, stoppade intaget vid 100. Jag var med men gick ur :)
De tar inte in mer medlemmar, stoppade intaget vid 100. Jag var med men gick ur :)
Det går sakta men säkert framåt...
Preglife heter appen, har den jag med :)
Jag håller tummar och tår. Vilken vecka är du i nu? Det är inte lätt att vara avslappnad. Det ironiska var att jag var tvärlugn innan andra påpekade riskerna för mig. Min sambo har till och med drömt mardrömmar om det. Nu peppar vi varandra och ser fram emot att träffa vår barnmorska på mvc. Tack för peppande ord, det kommer gå bra för oss båda.
Kan kanske ge dig lite hopp, tränar mycket långdistans triathlon och väntar just nu mitt 5:e barn, mått tok illa nu i början och haft svårt att träna, så fort pulsen stigit en aningen har det känts som att jag behöver kräkas. Är just nu i V 11 och de senaste dagarna har det börjat vända!!
Kan träna nästan som vanligt utan att må dåligt!!
Så jag håller tummarna att det blir samma för dig!
Tränat mycket med alla barnen under graviditeten och det har funkat jättebra! Har hållt uppe den sista månaden då jag de andra ggr inte orkat träna då. :)
Är det någon här inne som gått upp något i vikt redan, hur mycket?
Har ni några cravings?
Jag är sugen på massa salt, turkiskpeppar och lakrisal. Även citronvatten och inlagda gurkor. I matväg vattnas det i munnen av all form av potatis, främst ugnsbakad. Mums!!
Tackar gudarna för mitt låga blodtryck, barnmorskan till och med rekommenderade att jag skulle salta maten lite extra! (För att få upp blodtrycket då)
Vad hade du för bt?
Faktiskt inga, men det har jag inte haft dem andra gångerna heller. Däremot klarar jag inte lukten av lammkött längre. Det går bara inte....
Japp, potatis här också! Jag vill äta potatis helatiden!!