Inlägg från: Vallmofröt |Visa alla inlägg
  • Vallmofröt

Augustibarn 2018

Nela skrev 2018-01-10 21:14:50 följande:

Isavanna Skåne 36 år bf? fjärde barnet

marran87 Stockholm 31år, BF 25/8, andra barnet

Emeloi Örebro, 31 år, andra barnet bf 1/8

Emlan88 Karlskrona, 29 år, fjärde barnet bf 30/8

Solen2 Stockholm, 36år, första barnet BF 20/8

Lussebulle25 Småland, 25 år, andra barnet BF 31/8

Varmlanning Karlstadsområdet, 27 år, andra barnet BF 16/8

Emizz Helsingborgsområdet, 32 år, tredje barnet BF 26/8

Aamon Östergötland, 26 år, första barnet BF 23/8

Nela Lund, 28 år, andra barnet ned bf 18/8

Jag kan bara citera kan inte göra som ni.
  • Vallmofröt
    marran87 skrev 2018-01-11 06:39:04 följande:

Så, jag har petat in dig och la oss i datum ordning :)

Men tack snälla !!
  • Vallmofröt
    Solen2 skrev 2018-01-11 10:27:14 följande:

Var på vul idag och såg ett pickande hjärta. Vul så tidigt pga att det är en ivf-graviditet. Är i V8+2.

Åh så härligt! Jag ska på måndag. Är lite nervös..
  • Vallmofröt

Är nu i vecka 10. Fler än ja som känner sig mer hungriga?? Ja e väldigt trött ännu.. längtar tills tröttheten bleknar och ja ska orka ta mig för o träna igen. Känna mig så där pigg igen.. saknar det. För detta e inte riktigt mitt riktiga jag.. nått som.tar min energi misstänker jag.. och molnvärk från o till forfarande.. hur mår ni denna lördag?

• Vallmofröt
    marran87 skrev 2017-12-28 13:02:05 följande:

Nej, det känns ganska ovanligt över lag.. :) Spännade iaf, att få se ett litet frö :)

Om vi följer min ägglossning är ja i v 11..gjorde ett ägglossningstest , men följer ja enligt mensen som vart lite oregelbunden (tar d datumet då färsk blod kom) så är ja i v 10
  • Vallmofröt
    mkess skrev 2018-01-15 10:43:36 följande:

Spännande! Men synd för sambon såklart. :( Är det första ultraljudet? Vilken vecka? :)

ja första ultraljudet pga att ja inte riktigt e helt säker när mensen va. Men blev framflyttat några dagar så går in i v 11 på onsdag redan. Va så fint. Det lilla hjärtat som ticka på så fint. Ja såg fötter ben o armar och fingrar. Och lilla plutten sprattla runt. Underbart och glädjetårar kom. Gjorde inte vul utan vanligt uppepå magen och det blev kanon fina bilder faktiskt
  • Vallmofröt
    Johanna135 skrev 2018-01-15 22:56:32 följande:

Åh jag ska på ultraljud precis i början av v11 om 6 dagar, sååå nervös och pepp!!! Rädd för att barnet inte skall leva? :(. Då kanske jag också får se armar och sånt!!!!!! Åh hoppas. Hoppas. Hoppas.

Ja känner igen din känsla där. Ja va också rädd att jag inte skulle få se nått tickande hjärta men vilken lättnad.. d va då tårarna kom. Så häftigt att man redan nu så tidigt kan göra ultraljud på magen.. berätta för min mamma igår. Oj så glad hon blev. Oj va hon grät!! Kasta sig om halsen på mig!
  • Vallmofröt
    mkess skrev 2018-01-16 10:45:57 följande:

Vad skönt att allt såg bra ut! Grattis! :)

Tack snälla. Underbar känsla. Imorgon är ja i v 11.
  • Vallmofröt

Hu.. mannen va ju sjuk häromdagen.. hade feber o kräkts o kunde inte va me på ultraljudet pga det.. nu e det min tur me feber o kräkningar.. hu fy fan rent ut sagt !!

Svar på tråden Augustibarn 2018