Augustibarn 2018
Jag är konstant sugen på alla sorters frukter (helst exotiska) och bär. Även soppa, knäckebröd och youghurt. Men mest frukt ^^
Mår mer illa (värre än annars just nu) av tung eller fet mat. Får kvälvningsr :0
Jag är konstant sugen på alla sorters frukter (helst exotiska) och bär. Även soppa, knäckebröd och youghurt. Men mest frukt ^^
Mår mer illa (värre än annars just nu) av tung eller fet mat. Får kvälvningsr :0
Tack! Och grattis till er med! ????
Har inte riktigt kunnat ta in att jag är med barn. Efter att ha gjort ivf som ledde till missfall så har vi det senaste året struntat i bebisverkstaden. Och så helt plötsligt börjar jag må annorlunda, och det visar sig att jag är gravid i v 8 ???? helt otroligt! Men nu kämpar jag med att inte oroa mig för missfall. Försöker leva i nuet och glädja mig åt vad jag har idag ????
Enligt appen preglife är due date 13 augusti. Kul med sommarbebis!
Mjölk har jag också svårt för men yoghurt är jag sjukt sugen på :0 och massor med frukt och bär, måste handla mer igen ^^
Åh spännande vi får se vad det är för någon där inne då! :)
Jag väntar mitt första barn, känns obeskrivligt!
Har du barn sedan innan? <3
Jag är i slutet av vecka 10 nu. (9+5), och känner under de senaste dagarna hur symtomen börjat klicåbga av, känner endast lite molvärk då och då, samt lite lite ömma bröst. Jag blir ju såklart orolig för mådde så sjukt illa för någon vecka sedan. Känner någon av er andra hur symtomen börjar Klinga av nu?? Eller har ni någon erfarenhet av detta under era tidigare graviditeter? Känner mig inte så gravid. Mer än att jag verkligen inte är sugen på viss mat. Tröttheten har också börjat släppa. Är bubbligare i magen också.
Och något helt annat.. har någon av er gjort en konisering? Va inte orolig för detta innan, men min mamma skrämde upp mig.
Jag känner samma och en helt obeskrivlig känsla! :D alla på min mans sida hoppas på en flicka (om de får önska) för de har bara pojkar i familjen ^^ jag tror också på flicka, men för mig spelar det ingen roll egentligen, men ibland känns som det växer två där inne för har sån jobbig molvärk ibland :0 hade varit underbart!
Haha ja precis 50-50 chans. Längtar så tills veckan man ser. Ska ni ta reda på könet? :)
Konisering är det det man gör när man har cellförändringar?
Aha okej jag förstår dig :) min man ville inte ta reda på könet men jag ville. Men efter mycket prat från hans familj osv så har han typ börjat ändra sig och vill också veta.
Så vi kommer ta reda på könet när man kan<3
Hur mår du då? Jag är i vecka 7 (6+2) nu och mitt illamående har börjat försvinna ibland, men tröttheten är värre, brösten är fortfarande ömma och magen är fortfarande svullen ^^ och har börjat känna av smärta i höfterna och ryggen vilket gör mig orolig pga att det kanske är foglossning på g, har haft jätte ont efter mina två arbetspass denna vecka och nu i veckan som kommer så jobbar jag 6 dagar utav 7 :( och så har jag varannan vecka :/
Har ryggproblem sedan innan efter en ridolycka, så är orolig för sjukskrivning nu om detta fortsätter :0
Någon mer än jag som inte kan dricka mjölk längre? Det smakar/luktar verkligen kossa :) :) :)
Hej!
Kul att få följa fler som beräknar att föda i Augusti.
Jag är i vecka 9 och födseln är beräknad till 18 augusti. Är otroligt trött och frusen. Detta är mitt första barn, min man har 2 barn sen tidigare.
Haha, jag förstår! Jag har en tjej - och tänker samma sak.. :)
Jag tror det är en pojke, storasyster tror stenhårt på en lillebror. Pappan har ingen känsla alls än :) Själva då?