Augustibarn 2018
Har ont i ljumskarna och mensvärk nu på kvällen. Bör jag vara orolig???
Har ont i ljumskarna och mensvärk nu på kvällen. Bör jag vara orolig???
Har du gjort något idag som du inte brukar?
Nu är det ju "snart" tisdag och dags för mitt vul, men jag börjar känna lite ångest över det. Jag känner mig inte så säker på att där kommer vara något. Jag mår inte illa och brösten ömmar inte lika mycket. Jag har svullen mage absolut och är verkligen helt slut på kvällen. Men annars känner jag mig nedstämd. Är det hormonerna som spökar eller vad tror ni?
Kan det inte vara växtvärk? Livmodern växer ju massor nu.
Jag vet inte bilken vecka du är i nu ungefär men ja har haft illamående o molnvärk fram till v 8. E nu i v9 o illamåendet e borta o molnvärken finns där men inte lika mycket. Men tröttheten har suttit i hela tiden o e enormt även idag.
På tal om trötthet. Jag gick och la mig 9 i går kväll och vaknade inte förrän 8 i morse, ja förutom två kissepauser. Idag ska jag städa ut julen tänkte jag och ikväll får vi middagsgäster. Hur ser dagen ut för er andra?
Ni som äter lergigan comp. Vilka tider på dygnet tar ni. Jag är lärare och börjar jobba nu på måndag efter uppehåll. Så osäker på om effekten kommer hålla i hela jobbdagen. Jag måste nästan ta en direkt när jag går upp 0520 men det är så jäkla tidigt. När skulle ni ta nästa tablett?
Skönt det.. man ska orka plocka bort den med. Brukar va rätt tidig med att plocka bort,har inte orkat just nu.. enormt trött. Kanske borde va dags att påbörja järntabletter kanske.. eller tröttheten e väl pga själva graviditeten. Skulle ja lägga mig ner nu,då hade ja somnat
Är i v8. Hade fram tid för några dagar sedan fruktansvärd molvärk som gjorde att jag fick lägga mig flera gånger av smärta. Har minskat nu och är hanterbart sedan några dagar tillbaka.
Sedan v7 däremot har illamåendet från helvetet inträtt. Urk... Då jag inte kan kräkas försöker magen vända sig ut och in när jag går och hulkar hela tiden :(
Sedan igår klev huvudvärken in... kommer och går och gör så jag mår ännu mer illa. Kul med hormoner.
Inser nu att det är detta vi försökt uppnå i över 2 år... haha...
Ja jag ska göra de me. Tur man har en dosett så man kommer ihåg sina vitaminer