BIM JANUARI 2018
Hej! Jag hoppar in här ja! 22 år, sambon 25, första barnet och andra försöket äl+2 och BIM 1/1 <3
Hej! Jag hoppar in här ja! 22 år, sambon 25, första barnet och andra försöket äl+2 och BIM 1/1 <3
Undrade just hur det gått för dig! Jag hade ÄL i lördags/söndags så vi ligger väldigt lika! Ingen aning om BIM men mellan 28/12-1/1..,
Hej och god jul på er tjejer!
ÄL+8 idag och hela dagen igår så kände jag som stickningar i hugg runt om i nedre delen av magen (hoppas självklart att det var ägget som fäste) det blixtrade även till i korsryggen i nån sekund som jag inte kände igen. Något som jag inte heller kände igen var att jag kände på tappen igår och då var den helt annorlunda än vanligt och jag har haft ganska bra koll på den förra cykeln. Nu var den väldigt låg, behövde knappt stoppa in finger och så var den väldigt mjuk runtomkring och kändes lite ?instängd? på något konstigt sätt sen var jag otroligt trött igårkväll och jag är en person som aldrig tar en tupplur på dagen eller så, utan jag sover när jag går och lägger mig men igårkväll hos sambons föräldrar så somnade jag en timme hos dom men jag tror nog det mer beror på att jag jobbat väldigt mycket och sovit ganska lite. Något som ger mig väldigt positiva tankar är att jag imorse kände att jag hade fått ömma bröst, så som jag ALLTID får sisådär fyra dagar innan mens men det är ju sju dagar kvar om nu ägget fäste igår så börjar ju hcg producera direkt och då är det ju inte omöjligt att man redan får ömma bröst dagen efter! Hoppas det går bra för er allihopa <3
Hej tjejer!!! Herregud jag tror jag nyss har plussat på ÄL+12... eftermiddagsurin och hade kissat säkert en och en halvtimme innan men detta är väl ändå ett plus?! Gud kan inte tro det,: första gången jag är gravid någonsin och första barnet andra försöket!! Hade det på känn men vågade inte tro nåt.
SOLKLART PLUS!!! Åh så roligt, grattis! Fasen också, nu måste nog jag testa imorgon också på ÄL +12!!!
Grattis!! Vad underbart <3
Ja, jag är också med lite överallt. Håller tummarna för er!!! Du får berätta sen hur det gick. Ska du verkligen ge upp ännu? Många får ju positivt först på BIM, och läste någonstans att 99% av alla som är gravida testar positivt på ÄL +14 så om du inte har passerat det datumet ännu så kan det ju vara värt att ta ett test då. Jag tog test på ÄL +7 imorse och det var blankt...Tyvärr. Men har nog lite för bråttom.Wow, det är ett +! Stort grattis