Inlägg från: Crazycatladyn |Visa alla inlägg
  • Crazycatladyn

BIM JANUARI 2018

Hallå!

Jag har varit fri från p-piller i drygt två år, skaffade förhållande och började med piller igen. Åt dom i lite över två månader och jag hade mens varje dag så vi sa att vi slutar med dom sä vi kan börja ha sex igen.

Vet inte riktigt när jag ska ha mens men har fyllt i appen som ?vanligt? och mensen ska komma runt den 7/1.

Vi hade sex någon gång under tiden jag hade p-piller men haft det mer nu när jg slutat. Oskyddat sex.

Jag har nu under en veckas tid varit så fruktansvärt uppblåst och gasig och de senaste tre dagarna haft sån hemsk halsbränna, har även fått plötsliga illamåenden på kvällarna. Vi vill, trots att det är tidigt, mer än gärna ha barn och jag hoppas att det är något pågång. Vad tror ni, kan det redan kännas att man är gravid trots att det bara gått två veckor sen vi verkligen började ha sex på riktigt?

• Crazycatladyn
    Ereya skrev 2017-12-29 17:14:48 följande:

Välkommen in i gänget! Vi är rätt många här inne som går och väntar på att kunna testa. Normalt brukar vara att testa sig två dagar innan beräknad mens, allra helst på dagen man får mens men hur lätt är det när det kliar i fingrarna och hjärnan hehe. Då man samtidigt veeeet att man prickade ägglossningen!

Hur gammal är du/ni?

Själv är jag snart 25.

Ja det kliar verkligen i fingrarna och vi båda är helt lyriska över att få ett svar även fast det är mest troligt att dessa ?symptom? är inbillningar..

Jag är 23 och han är 25 :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018