• Ellen92

BIM JANUARI 2018

Hänger på denna tråden jag med!

Har bim 6/1 Och fick en tunn blödning idag som som sedan avtog. Hoppas det var en nidblödning :)

• Ellen92
    Memlan skrev 2017-12-30 14:47:40 följande:

Någon som ser något? Jag är ganska tidig tror jag, vet inte när jag ska ha mens då jag slutade med provera för över 3 veckor sen och borde fått mensen efter några dagar max men den kom aldrig.

Har mått illa i två dagar och inte kunnat äta ordentligt på 3 dagar. Vi är flera som tycker oss se streck på alla jag tagit men svårt att få med på bild.

Jag tycker man kan se lite svagt på första bilden! :)
  • Ellen92
    Memlan skrev 2017-12-30 23:42:03 följande:

Åh vad spännande att ni också ser! Här är en oredigerad bild från idag med testlagrets test :)

Har som sagt ingen som helst aning om när jag hade ÄL eller när jag har BIM :)

Ta ett nytt test imorgon bitti och lägg upp, spännande :) :)
  • Ellen92
    Memlan skrev 2017-12-30 23:56:11 följande:

Jaa jag ska göra det, har laddat upp med massa tester nu haha :) Denna väntan alltså, man vill ju så gärna bara se ett tillräckligt starkt streck för att våga lite på testet fullt ut liksom!

Ja men verkligen!

Har själv förmodligen haft en nidblödning idag och sitter och hoppas att det inte är tidig mens. Vågar inte gå på toa Haha! Vi har försökt mer eller mindre i snart 2 år så hoppas verkligen på ett plus nu!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018