• SofiaS95

BIM JANUARI 2018

Hoppar också in här. Är inne på försök nummer 4 med första barnet. Jag började tempa förra månaden och vill ha hjälp med att tolka min kurva...lite fundersam då symbolen för ägglossning försvann då ingen stark höjning skedde. Tror själv jag hade ägglossning CD14 eller CD15. Idag på CD17 och har BIM 3.1

• SofiaS95

Usch va jobbigt att vänta på bim som är på onsdan eller torsdan. Har haft jätte ont i brösten men tyvärr har det avtagit lite. Samtidigt har jag stickningar med jämna mellanrum nere i magen... Troligtvis inbillning bara, och bara mensvärk innan mens

• SofiaS95

Mensen kom idag...riktigt jobbigt denna gång eftersom jag trodde det hade lyckats. Gyn sa att allt såg perfekt ut för mig och att det gäller bara att pricka in ägglossning, vilket vi gjort nu 4 gånger. Händer det ofta att mannen har problem med sina simmare? Vet att vi inte kämpat länge än men känns redan hopplöst

• SofiaS95
    josgos skrev 2018-01-03 13:06:22 följande:

Åhnej, vad trist! :(

Jag har ingen koll på hur vanligt det är med problemsimmare. Men är du född 95? Isåfall har du ju verkligen åldern på din sida.

Jo är född 95... Gyn såg tydligt mogna ägg på VUL då jag var på vanlig kontroll. Enligt tempen har jag ägglossning och smemhinnan var tjock. Så vi har väl inte bara haft turen på vår sida antar jag...
  • SofiaS95
    Annso123 skrev 2018-01-04 06:50:47 följande:

Tydligare blir det ju inte!!

Va roligt för er! Såg att ni var inne på försök 4 och att du hade koll på mensen och ägglossning. Vi hoppas på försök nummer 5 nu då jag fick mens igår. Håller redan på att bli galen och börjar forska om vad problemet lan vara. Men antar att det handlar lite om tur också
  • SofiaS95

Har ägglossning denna vecka....Funderar om någon av er vet nått man kan göra för att få ägglossningssekret? Har aldrig haft det och börjar fundera om det är en orsak till att vi inte lyckats ännu. Får mera flytningar vid ÄL men de är rätt tjocka.

• SofiaS95

Hur fungerar det egentligen....fick väldigt sen ÄL, betyder det att jag automatiskt har BIM mycket senare? Har tidigare haft lutealfas på 13+-1 dag

Svar på tråden BIM JANUARI 2018