Sosarora skrev 2018-01-04 12:51:21 följande:
Nu kommer jag här o lägger mig i :)
har tempat i typ 2 år och därför testat mig fram till vilken app jag tycker är bäst.
Absoluta favoriten är NC, men den kostar mkt pengar!
Fertility friend ger en fin tempkurva men räknar ofta fel på ägglossning en eller två dagar förtidigt. är oxå på engelska och har en knepig o rörig sida att förstå sig på tycker jag.
period tracker var min första jag började med. Tycker den är överskådlig om du vill veta vart du hade mens och om du har regelbunden cykel o vet när du hade ägglossning. men, går inte att lägga in ägglossningstest och med det få appen att räkna om min cykel vilket gör att när den säger att det är ägglossning kan vara väldigt fel. kanske funkar bra om du har en cykel som är superjämn, jag har inte det utan väldigt oregelbunden i därför funkar den inte alls bra för mig.
Och senaste månaden ladda jag hem Flo. Den tanka hem alla min sparade mens/ägglossnings data och stämmer på pricken med NC. änså länge är jag väldigt imponerad av FLO :D superbra att använda vid tempning med!!
Eftersom jag tempar så är det det jag ser hur bra apparna är att använda o deras träffsäkerhet.
Hoppas du oxå känner dig nöjd med FLO :D
Åh, men tack! Bra sammanfattning!
Har funderat på NC själv, men det var prislappen som fått mig att tveka lite.
Får se vad FLO säger om livet! Är glad att vi iaf körde på långt innan ÄL för att "vara på den säkra sidan" haha, så det gör ingenting att den enligt den här appen var tidigare - om det nu stämmer.
Den verkar vara väldigt generös med variabler iallafall!