• Emiliass

BIM JANUARI 2018

Hej. Hänger på i denna tråden. Har läst och följt era inlägg ett tag. Grattis till er som plussat ????. Vilken lycka och bra start på året.

Jag har 3 barn sedan tidigare, men alla oplanerade så detta är min första gång till att planera. Inne på tredje försöket nu. Vill så gärna få en liten till, men är rädd att det är försent. Jag är snart 34 och mannen 50. Det är ju riktigt jobbigt med all väntan, och negativa tester.

Har oregelbunden mens så svårt att säga exakt bm. Enligt appen 5/1 men tror min äl var senare än vad appen visade så tippar på runt 10/1. Inga direkta symtom än mer än molande värk i några dagar samt lite blod i flytningarna igår. Hoppas så innerligt...

Förra månaden hade jag massa symtom och var jättesäker på att jag var gravid. Fick mycket svagt plus 5 dagar innan bm men sen kom mensen 1 dag efter bm.

Ursäkta långt inlägg. Lycka till nu alla så hoppas vi på plus för oss med ????.

• Emiliass
    FrökenFiaLotta skrev 2018-01-04 19:18:41 följande:

Jag hittade ett test som kan se om man är gravid 6 dagar innan bin ???? köpte två för att vara helt säker ??

Clear blue early?

Wiiiii, jag är gravid!

Grattis vad roligt .
  • Emiliass

Grattis alla som plussat. Verkar vara många denna månad. Nu hoppas vi att vi som är kvar också har tur . Känns dock inte som det lyckats för mig denna gången heller, men återstår att se.

Svar på tråden BIM JANUARI 2018