• Hello91

BIM JANUARI 2018

Hej! Hade ägglossning 25-27 december och vi hade sex de dagarna. Igår 1 januari en vecka efter ägglossning fick jag sent på kvällen en liten blödning och mensvärk som idag försvann och nu har jag vanliga flytningar igen. Kan det varit en nidblödning då jag inte ska ha mens förens om en vecka? Har varit jätte trött senaste dagarna med och imorse när jag vaknade så mådde jag illa och kräktes lite.

• Hello91

När kan jag tidigast ta ett graviditetstest? Ska ha mens om en vecka men fick en liten liten blödning igår... har inte ömma bröst eller så men trötthet och illamående på mornarna

• Hello91

Fick aprikosfärgade flytningar ikväll igen, även fast jag haft vanliga under hela dagen. Undrar om det är mensen som är på G

• Hello91

Hej! Skrev igår att jag fått rosa flytningar en vecka före mens ä, alltså en vecka efter ägglossning. Det håller i sig även idag, vattnings/ rosa flytningar. Vet inte om mensen kom tidigt denna månad men prickade in ägglossningen den 25 december. Så känns konstigt att få mens en vecka efter de?

• Hello91

Jag tog ett test nu när jag kom hem, en vecka innan beräknad mens..såhär såg de ut.. vet inte om det kan vara för tidigt för att ta en test men tänkte kolla ändå.

• Hello91

Nej inget streck, men nu tog jag ett test för 6 dagar innan missad mens. Och då ska det bara vara ett streck nedåt och tycker jag ser ett svagt.. vad tror ni?

• Hello91
    Anonym (newbie) skrev 2018-01-03 22:57:49 följande:

Å va kul! Samma här :) många i vår närhet som väntar smått, både första och andra.. så då skulle det vara extra roligt om det gick vägen.

Som sagt är jag väldigt ny i dom här sammanhangen så jag har ingen riktig koll på alla symptom.. men att man är varm sådär som du beskriver tyder väl på att det skulle kunna vara en graviditet?! :) hoppad du kan sova inatt!

Jag tog ett test idag som var neg. Hade tänkt att försöka vänta till 12/1 .. men jag är så otålig och nyfiken så vi får se om jag klarar att hålla mig så länge :p

När tänkte du testa?

• Hello91
    Hello91 skrev 2018-01-03 23:12:55 följande:
    Har du några tecken på att du är gravid? :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018