• Hallongris

BIM JANUARI 2018

Hej på er! Har inte läst igenom hela tråden, men hoppas några plussat! Och vi andra snart plussar. ;)

Är inne på vårt 5e försök, och bim imorgon. Lovat mig själv att inte testa innan. Ni som har bim i dagarna, har ni några symptom? Jag har nog mina vanliga pms-skevgravid symtom som vanligt.

"om det är så älskling, så är det helt fantastiskt."
  • Hallongris
    Hello91 skrev 2018-01-02 22:44:06 följande:

Fick aprikosfärgade flytningar ikväll igen, även fast jag haft vanliga under hela dagen. Undrar om det är mensen som är på G

Så har jag också haft idag! Känns som att man bara går och väntar på att mensen ska komma.. :/
  • Hallongris

Hej tjejer! Bim idag, har inte vågat testa än. Tror mensen kommer när som... vaknade med världens huvudvärk som håller i sig suck.. :/

• Hallongris
    Lyckorus skrev 2018-01-03 13:53:48 följande:

Samma här. Är redan inställd på fjärde försöket. Men har ingenting som tyder på att mensen är på väg heller. Testade igår och det var negativt så känns lönlöst att göra ett nytt test idag. Testar kanske fredag eller lördag om den inte kommit då. Har du något som tyder på att mensen inte dyker upp? Jag har sjukt ömma bröstvårtor men tror inte det är något särskilt. Snarare önsketänkande. Molvärk i magen har jag också haft, men inte just nu utan senast igårkväll.

Vet hur du känner! Vi är inne på femte försöket och har testat innan bim varje månad..

Egentligen ingenting, ömma bröst fick jag också imorse, brukar få det en dag innan mens. Försöker att inte överannalysera men det är så svårt!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018