• Divana87

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer va roligt men många pluss ????. Suttit och läst igenom allt. Jag själv är 30 år gammal och har en son på 10 månader. Blev gravid med honom 1 månad efter avslut på p-piller

Jag och min sambo kör på säkra perioder men av ett misstag så rök kondomen på ägglosningsdagen . Vet inte om jag inbillar mej men känner mej gravid, brösten sticker de i . Ont i tjejmagen, trött . Men kan va en skengravidiet. Har bim på söndag, är de en bebis så är den mer än välkommen trots att de inte är planerat.

• Divana87

Testade positivt nu ikväll svagt plus på vecka 3+2. Mina symptom är ont i äggstockarna, trööött. Annars som vanligt ????

• Divana87
    annamfamilj skrev 2018-01-04 18:45:10 följande:

Bim 9.e.

Ont i ena bröstet (strålningar) och illamående. Säkert pms...

Ni som är gravida, är ni täppta i näsan?

Har bim på söndag . Hade ont i brösten de stack lite av och till ont nederdelen av magen mensvärk fast annat. Förkyld va jag bara en dag. Plussade igår kväll??
  • Divana87
    Rikkis skrev 2018-01-04 17:44:06 följande:

Har BIM den 7e. Mått fruktansvärt illa nu under em och haft ont i nedre delen av magen efter sex nu på em. Hoppas på + men har känsla av att jag inbillar mig. Någon som känner samma sak? :/

Har bim den 7:e med hade ont nedre delen av magen och och stick i brösten, tog gravtest igår kväll fick en plus????
Svar på tråden BIM JANUARI 2018