BIM JANUARI 2018
Hej!
Har skummat igenom den här tråden och även varit inne här på sidan ett flertal gånger tidigare och läst men aldrig gått med eller kommenterat.. för än nu! Sambon och jag har varit tillsammans i 7 år och bestämde oss i juli förra året för att sluta med preventivmedel och försöka få till en liten bebis :) mina cykler har sedan p-pillerstoppet varit väldigt långa, åt diane, haft mens endast 2 gånger sedan i juli och inte plussat på några ägglossningstester alls för än nu i december när det plötsligt blev 2 streck, 3 dagar i rad! Tyckte att flytningarna blev mer rinniga så jag tog ett test 25/12 som visade ett svagt streck , 26/12 syntes tydligt det andra strecket och 27/12 lika så. Hade sex 26/12 och 29/12 och ligger just i detta nu och hoppas på ett plus någon gång nästa vecka :D laddade hem NC nyss och enligt den så är BIM 10/1. Tog både gravtest + Äl-test idag som båda visade neg.
Har aldrig varit gravid tidigare och aldrig heller riktigt försökt att bli det så allt är väldigt nytt.. men det tar upp större delen av mina dagar just nu och jag bara längtar ihjäl mig efter ett plus och ser fram emot att dela min längtan med er!