• Snöstorm40

BIM JANUARI 2018

Hej jag är ny här. Jag har bim 12/1 jag har inte så många symptom mer än att jag har jätteont i brösten, överdrivet trött, sen såg jag oxå att jag har tydliga blodådrer på brösten som jag inte sett förut. Har försökt i flera år så jag har inga förhoppningar att lyckats, det här är mitt sista försök.

• Snöstorm40

Bim idag, ingen mens, inget plus, inga symptom alls förutom ömma bröst. I vanliga fall har jag extrem mensvärk men känner ingenting av att den skulle vara på gång heller. Vet inte vad jag ska tro. Vågar inte riktigt hoppas heller. Är det vanligt att testa negativt på Bim och plussa senare?

• Snöstorm40
    Liiiinda90 skrev 2018-01-12 13:09:38 följande:

Har också bim idag , testade negativt imorse.

Tänker vänta över helgen och se om mensen kommer .

Mins tidigare graviditeter har jag haft ganska lite hormoner runt bim men ändå visat svagt positivt

Jag gör samma, jag väntar tills måndag och testar om mensen inte dykt upp. Det är ju bara så jobbigt att inte veta...
  • Snöstorm40
    Liiiinda90 skrev 2018-01-12 13:09:38 följande:

Har också bim idag , testade negativt imorse.

Tänker vänta över helgen och se om mensen kommer .

Mins tidigare graviditeter har jag haft ganska lite hormoner runt bim men ändå visat svagt positivt

Jag gör samma, jag väntar tills måndag och testar om mensen inte dykt upp. Det är ju bara så jobbigt att inte veta...
    A1610 skrev 2018-01-12 13:59:24 följande:

Åh, en lovande början iaf. Har du hunnit ta ett grav-test?Det står ju någon form av statistik på förpackningen att typ 90% av alla gravida får ett positivt svar på Bim- dagen. Men långt ifrån alla plussar på Bim. Så blir det neg och mensen inte kommer kan man testa ett par dagar senare igen. Däremot är positivt svar alltid positivt.

Håller tummarna!

Ja jag testade men de va så neg det kunde bli. Det som ändå gör att jag vågar hoppas lite är den uteblivna mensvärken som brukar vara extrem i mitt fall varje månad. Tack för du håller tummarna, det behövs verkligen. Jag testar på måndag igen tror jag
Svar på tråden BIM JANUARI 2018