• Neptun

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer! Hoppar in här också. 29 år och två barn på 8 och 6

12 försöket med min man som ej är pappa till mina barn.

Har Bim 10 Jan och hoppas på att det blir allas år här inne <3 grattis till ni som plussat och håller tummar och tår för ni som väntar på erat plus

• Neptun
    ankmamma skrev 2018-01-04 17:53:38 följande:

Förlåt om jag är tjatig... men jag fick mitt digitala idag och nu har jag det svart på vitt!!! :D

Åh grattis :):):):)!!!
  • Neptun

Nu är temp beställd och dags att börja tempa om inte mensen uteblir!

Är på Bim -5 och Äl + 10 vanligtvis brukar brösten göra jätte ont vid denna tiden men nu känner jag inget. Molvärk till och från och super trött men det är jag vanligtvis också! Kanske räknat fel då jag har oregelbunden cykel

• Neptun
    annamfamilj skrev 2018-01-07 20:41:22 följande:

Nån mer som har Bim på tis?

Nä på ons :) me. Har oregelbunden cykel så varierar ofta !
  • Neptun
    annamfamilj skrev 2018-01-07 21:09:31 följande:

Ok! Har su några känningar?

Ja! Brukar ha ont i brösten flera dagar innan men nu knappt något!! Mår illa, finnar och tappen når jag knappt! Säkert inbillning men hoppas!!!

Känner du något?
  • Neptun
    babbi skrev 2018-01-07 22:07:58 följande:

Jag har på tisdag! Men är bombis på att mensen kommer, fick en liten blodig flytning idag :( att det aldrig kan ta sig...

man tror liksom att ju längre tiden går ska man tapp hoppet lite och bli mindre besviken men icke då! Kommer väl bryta ihop när mensen väl kommer!

Har ni några symptom?

Ja hoppet varierar månad efter månad! Denna månaden är hoppet på topp men ondare gör det då när mesen kommer så kommer den denna gången kommer hoppet va betydligt mindre nästa gång tills jag igen får upp hoppet!

Känns som jag har alla symptom som jag kan komma pålästas Heheh

Håller tummarna för oss alla !!
  • Neptun
    Sunshine4life skrev 2018-01-08 01:13:53 följande:

Har fått sån värk i nedre delen av magen att jag inte kan sova. Vill inte ta Ipren ifall det skulle vara något farligt. Haft ont i fyra dagar nu och i em började jag även bli mer kissnödig men det kanske handlar om smärtan. (Äl +8, Bim-8). Någon annan som har såhär ont och att det håller i sig? Typ ond mensvärk, ilar och bränner på samma gång. :(

Känner likadant!! Bim-2
  • Neptun

Då kom mensen så hoppar in i feb

Stort grattis till era plus och håller alla tummar och tår för er andra som väntar!!

Svar på tråden BIM JANUARI 2018