• Frips

BIM JANUARI 2018

Hej :) Första försöket sedan MA i november (andra barnet) och vi prickade in är i måndags förra veckan. Enligt min app är det BIM idag men eftersom mitt MA kanske rört om det i kroppen vet jag inte om det stämmer riktigt. Har sedan äl haft 0,4 grader högre temp, molvärk, stickningar i svanken, ömma bröst med tydliga ådror, illamående, samt mörklila blygdläppar (ledsen för infon... haha). Vad tror ni med mitt test, spökstreck eller svagt plus? Det syns lite bättre på riktigt än på bild, men för svagt för att jag ska tro på det. Ingen mens i sikte i alla fall :)
  • Frips

Tack, beklagar ditt MA också! Ja kroppen var lite ur balans efter MA:t, jag blödde i nästan tre veckor och snart därefter kom vanliga mensen för min del, på dag 25 vilket är lite tidigt. Jag testade också efter detta och fick negativt på graviditetstest i samband med mensen. Efter detta testade jag med CB Äl-test och fick en stilla glad gubbe i måndags förra veckan så det borde ju betyda at jag hade äl tänker jag. Ja tack för tipset, jag ska testa med ett annat märke, har läst mycket om spökstreck för just CB. Jo det känns lite hoppfullt att alla symtom finns, hoppas bara inte det är en skengraviditet... Hoppas du plussar snart!

• Frips

God organ tjejer! BIM+1 idag och testet ser ut såhär, ser ni något? :)

Mina symtom är: illamående (går inte över om jag äter)

Molvärk och putig hård mage

Svider i svanken

Större ömma bröst med knottror på vårtgården och större bröstvårtor, samt tydliga ådror på brösten.

Mörklila blygdläppar

Mycket finnar, har aldrig det annars.

Förhöjd temp sedan äl med 0,5 grader

Järnsmak i munnen
Svar på tråden BIM JANUARI 2018