Inlägg från: Planerarbebis |Visa alla inlägg
  • Planerarbebis

BIM JANUARI 2018

Hej!

Hoppar in lite sent här. Har följt denna tråd men inte skrivit något.

Hade bim i fredags, men ingen mens kom... min mens brukar vara väldigt punktlig så när den inte kom började jag ju hoppas. Lyckades hålla mig till idag från att testa (idag är bim+3). Testade nu på morgonen, men det var negativt. Fan vad besviken man blir. Det är så lätt att börja hoppas och fantisera bara för att mensen är sen. Men den kommer väl snart då antar jag.

Lycka till alla där ute som försöker ???? Själv ska jag försöka gaska upp mig , det är bara att försöka igen nästa äl!

• Planerarbebis
    ampjot skrev 2018-01-08 11:22:50 följande:

Åh, förstår dig. Men det behöver inte vara försent med tanke på att för vissa tar det upp emot 1 vecka innan plusset dyker upp. Vilket test använde du? dröjer det någon dag till skulle jag testa igen, och använda clearblue digital. Hoppas på det bästa :)

Jag använde RFSU:S stickor. Inte ens en tillstymmelse till två streck :( Men jag har för säkerhets skull beställt clear blues digitala som nog kommer komma på ons. Så har mensen inte kickat igång då så testar jag igen :)

Är på sjätte försöket nu och börjar bli otålig, är rädd att det aldrig ska bli något.
  • Planerarbebis
    Nardil skrev 2018-01-08 17:20:23 följande:

Jag testade med RFSUs test (när jag var gravid med mitt andra barn) på BIM+4 och det var helt blankt. Senare samma dag testade jag med cb digital och det visade Gravid 2-3 veckor. Så det kan ändå visa sig vara någor på g :)

Å då får jag hoppas på det! :) Hoppet är ju det sista som lämnar människan haha!

Ja ännu ingen mens så långt ögat kan nå.

Dock haft värk i magen hel helgen.. haha man blir ju knäpp av allt analyserande :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018