• Fialooop

BIM JANUARI 2018

ampjot skrev 2018-01-08 20:27:47 följande:

En fråga till er som plussat? Hade ni molvärk innan? som ett band längst ner lixom. Isåfall när började den. Om någon kommer ihåg dvs ;)

Jag plussade i lördags. Bim +2-4 typ. Inte helt regelbunden cykel. Hade som mensvärk i några dagar innan plus. Men svagare. Och som kom och gick. Kunde kännas som mensen skulle komma ena stunden och sen inget en stund senare. Annars så vaknade jag nog på natten ca 3 nätter i rad innan plus och behövde kissa på natten. Det har jag inte behövt göra särskilt regelbundet sedan min dotter föddes -16. I övrigt inga symtom alls. Har små små episoder med molvärk nu. Men knappt något. Mår som vanligt :)
  • Fialooop
    josgos skrev 2018-01-09 08:06:00 följande:

Ååhh grattis!

Jag har BIM 12/1. Molvärken kommer och går här också, idag lite ömma bröstvårtor. Trött, svullen, nedstämd, gasig. Men ändå ett lugn i kroppen. Så spännande. Tänkte ta ett test imorgon bitti, annars på BIM om det inte visar nåt.

Tack!! Jag hade också ömma bröstvårtor kom jag på nu

Det har jag fortfarande. Jag trodde det berodde på att min dotter alltid ska dra i dem när hon sover. Haha. Sitter i sedan amning. Men så var inte fallet insåg jag när jag pussat. Ömma bröstvårtor hade jag inte alls förra gången. Nog ändå mer symtom nu. Men väldigt få fortfarande. Man får vara glad så länge det är på det hållet :) Håller tummarna för dig. Första barnet?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018