• emeloi

BIM JANUARI 2018

Vill tipsa om att beställa test från apotea, snabbt fraktfritt och skitsmidigt.. Cb - testen är mycket billigare och det finns olika att välja på :)

• emeloi

Jag vill bara ingjuta lite hopp i er, jag hade mens 26/10 och väntade på mensen som vanligt månaden efter.. Men den kom inte.. Testade innan bim, testade efter bim, testade bim +7, bim + 10.. Negativt, helblanka tester och jag trodde hoppet var ute för den gången.. Efter att ha försökt i ett och ett halvt år så var det förväntat.. Men jag testade bim + 14,15.. Och plötsligt var det plus! Är nu i vecka 11+1.. Så tappa inte hoppet direkt.. Det kan vara att du har låga hormonnivåer..

Lycka till allihop och kram!

• emeloi
    Woohooo skrev 2018-01-12 17:26:11 följande:

Stort grattis till dig! :)

Tack <3
  • emeloi
    imsevims skrev 2018-01-12 17:44:12 följande:

Grattis till graviditeten!

Har du fått gravlängd faställd med vul? Eller hur vet du att du inte blev gravid cykeln efter?

Tack!

Jag har inte gjort något ul ännu, jag har inte haft någon blödning mellan, därför vet jag .. :) jag har haft väldigt regelbunden mens.. Jag plussade sent med min dotter också.
  • emeloi
    Sunshine4life skrev 2018-01-12 23:27:11 följande:

Grattis!!

Testade du med eraly-test också? Eller bara med sånna som gäller efter BIM?

Jag testade massa olika test, early, rfsu, cb.. Men totalblanka allihop innan jag fick ett rätt tydligt plus på vanliga rfsu sticka..
  • emeloi
    MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 10:47:26 följande:

Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!

Häftigt! Stort grattis! :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018