• 98765

BIM JANUARI 2018

Hoppar också in här! BIM 11/1, då negativt test. Symtomen lyser med sin frånvaro, precis som vid min första graviditet. Brukar ha ordentligt med mensvärk och ömma bröst. Nu har jag bara rikligt med flytningar och mår bättre än vanligt, men otroligt trött. Hoppas på ett pluss om 1 vecka!

• 98765
    Nolix skrev 2018-01-12 22:41:04 följande:

Har du inga som helst symptom på att du kan vara gravid? Och inte vid första graviditeten heller? Första gången vi försöker nämligen och sambon har inte känt något alls. Har dock bara gått 4 dagar sen insemination, så vet inte om det beror på det. Men är väl kanske inte helt ovanligt heller att man inte känner symptom :)

Nej inga symtom vid första. Jag gick länge och väntade på att symtomen för att mens skulle komma, har besvär med kraftig mensvärk i upp till en vecka innan mens, men det uteblev liksom mensen. Tänker att det skulle kunna vara samma nu. Har inga symtom alls, förutom att jag mår ovanligt bra för att ha gått två dagar över beräknad mens. Ingen mens och inga tecken på att mensen skulle vara på väg. Det återstår att se. Den kan ju bara vara sen också!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018